Головна сторінка / Оголошення

Оголошення

18.10.2019 13:10

Питання своєчасних і у повному обсязі розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії на постійному контролі виконкому Інгулецької районної у місті ради.
 Щомісяця проводяться наради та засідання районної комісії з питань забезпечення своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії з керівниками промислових підприємств, установ та закладів бюджетної сфери, з суб’єктами підприємницької діяльності, головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

Загальний рівень заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги на 01.10.2019 складає 1 млрд. 326 млн. грн. 

Питома вага боргу мешканців Інгулецького району станом на 01.10.2019 у загальноміському боргу складає 9,1% або 120,7 млн. грн. Заборгованість на 1 мешканця складає 2214 грн.

Станом на 01.10.2019 населення Інгулецького району заборгувало:

- за отримані житлово-комунальні послуги:

ТОВ «Сітісервіс – КР»  12,1 млн. грн

ТОВ «Уют – 2011»    4,4 млн. грн

- за тепло:

КПТМ «Криворіжтепломережа»  33,1 млн. грн

АТ «Криворізька теплоцентраль»  39,3 млн. грн

- за воду КП «Кривбасводоканал»+ вода по місту  19,8 млн. грн

- за вивезення твердих побутових відходів ТОВ «Екоспецтранс»    4,8 млн. грн

- ТОВ «Дніпропетровськгаз збут»   1,8 млн.грн

- іншим комунальним підприємствам   5,4 млн. грн

В вересні 2019 року рівень сплати за отримані комунальні послуги у розрізі організацій склав: управителі (ТО«ѳтісервіс-КР», ТОВ«Уют-2011») – 92,3%;
 
ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - 152,6%; КП «Кривбасводоканал» - 62,5%;

  ТОВ «Екоспецтранс» - 94,2%.

Станом на 01.10.2019 заборгованість працюючого персоналу району, що здійснює відрахування за житлово-комунальні послуги через єдину міську автоматизовану систему комунальних розрахунків «Нова-Ком» складає 879 тис. грн., заборгованість на 1 адресу -
 307 грн.

З метою активізації погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги населенням району, станом на 01.10.2019:

- проведено 58 схід громадян відповідно до календарного плану роботи виконкому Інгулецької районної у місті ради та за участі абонентських відділів комунальних підприємств;

- розклеєно 5599 повідомлень про заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги на під’їздах житлових будинків;

- рознесено 2106 попереджень про відключення;

- подано в 2019 році 689 позовних заяви до суду;

- повернуто коштів за рішенням суду (2019рік) 1350,7 тис. грн;

- передано на виконання 1191 виконавчих документу до районної державної виконавчої служби;

- стягнуто коштів за рішеннями та наказами районної державної виконавчої служби
 у сумі 1295 тис. грн.

 

Зважаючи на викладене, звертаємось до мешканців району щодо необхідності своєчасної сплати за житлово-комунальні послуги та недопущення нарощування поточних боргів.

15.10.2019 10:10

Шановні мешканці Інгулецького району!

 На виконання  пункту 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень  від 11.12.1984 №470 щорічно у період з 01 жовтня по 31 грудня  проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем реєстрації.

З подальшою метою перебування на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов необхідно надати  до виконкому Інгулецької районної у місті ради  (пл.Гірницької Слави,1) в каб.210:

- довідку про реєстрацію місця проживання на громадянина та членів його сім’ї, які перебувають на квартирному обліку у виконкомі районної у місті ради;

- копії документів, що підтверджують наявність пільг ( у разі закінчення терміну дії пільги або її зміни).

 

У разі не проходження перереєстрації до 01 січня 2020 року, особи будуть зняті з черги у виконкомі Інгулецької районної у місті ради, як такі, що не пройшли перереєстрацію громадян, які потребують поліпшення житлових умов згідно норм чинного законодавства.

 

Графік прийому: вівторок, четвер, 9.00 – 16.30; перерва з 12.30 до 13.00, тел.94-80-11

11.10.2019 16:10

Шановні мешканці Інгулецького району, звертаємо вашу увагу, що відповідно до Порядку проведення часткової компенсації вартості послуг тепло- або водопостачання та водовідведення окремим категоріям мешканців міста, затвердженого рішенням виконкому Криворізької міської ради від 23.12.2016             № 554 (зі змінами), прийом заяв та документів на оформлення вищезазначеної компенсації (500 грн.)  у пунктах дислокації району буде здійснюватись до 01.12.2019.

Громадяни, які зареєстровані в Інгулецькому районі, та ще не звернулись за даною допомогою в поточному році, запрошуємо вас до пунктів прийому, за адресами:

 

№ з/п

Пункти прийому  заяв від населення

Адреси

1

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради на житловому масиві Південний ГЗК   («Прозорий офіс надання соціальних послуг»)

пр. Південний, 1 зала №2 

 

2

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради на житловому масиві Інгулець

 

пр. Перемоги, 45/179, каб.3, 4

 

3

КУ "ТЦСО №1 в Інгулецькому районі"КМР

 

вул. П.Мирного, 9 

 

4

КУ "ТЦСО №2 в Інгулецькому районі"КМР

пр. Перемоги,47/121

 

5

Виконком Інгулецької районної у місті ради, служба у справах дітей

ж/м ПГЗК пл. Гірницької слави, 1  каб. 211

 

ж/м Інгулець

вул. Гірників, 19  каб. 4

6

Адмінбудинок виконкому Інгулецької районної у місті ради

вул. Гірників, 19, приймальня

 

7

Криворізька загальноосвітня школа № 67

вул. Переяслівська, 6

 

 

07.10.2019 10:10

Дізнатися про розмір субсидії on-line

Починаючи з серпня 2018 року, кожен мешканець нашого міста може самостійно дізнатися, призначено чи не призначено йому субсидію, не виходячи з дому.

Для цього необхідно:

  1. Перейти на сайт subsidii.ioc.gov.ua
  2. Ввести адресу: область, населений пункт,вулицю,номер будинку та квартири і пройти на captcha-тест (підтвердити «Я не робот»).
  3. Результати пошуку виводяться в правій частині вікна. З них можна можна дізнатися:

  - стан субсидії ( діюча/недіюча);

  - розмір субсидії за місяць;

  - натиснувши на іконку в останній колонці-розмір субсидії за періоди.

 Тож, усе дуже просто. Немає потреби відвідувати управління соцзахисту для того, щоб дізнатися розмір призначеної субсидії.

 

07.10.2019 10:10

31 серпня 2019 року набула чинності Постанова Кабінету Міністрів від 26.06.2019 №768 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2013 №115 «Про порядок повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів» (надалі – Постанова).

Звертаємо увагу на зміни, що відбулися під час проведення повідомної реєстрації, а саме:  

- Сторони угоди (договору) подають реєструючому органу на повідомну реєстрацію примірник угоди (договору) разом із додатками та супровідним листом у вигляді оригіналу паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками або у вигляді оригіналу електронного документа з пов’язаними з ним кваліфікованими електронними підписами, або у вигляді електронної копії оригіналу паперового документа (фотокопії), засвідченої кваліфікованою електронною печаткою.

- Під час повідомної реєстрації реєструючий орган вносить відповідний запис до реєстру галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них (додаток).

- Повідомна реєстрація проводиться протягом 14 робочих днів із дня, наступного після надходження угоди (договору) до реєструючого органу.

  - Не пізніше наступного робочого дня після реєстрації угоди (договору) реєструючий орган письмово інформує про це суб’єкта, який подав на реєстрацію угоду (договір).

- Реєструючий орган оприлюднює на власному офіційному веб-сайті та щомісяця оновлює реєстр галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них, їх текст, рекомендації щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності).

-  Текст договору, змін і доповнень до нього оприлюднюється, за винятком інформації, доступ до якої обмежено сторонами відповідно до закону або за їх рішенням.

- Копіювання та опублікування тексту угоди (договору), змін і доповнень до неї (нього) здійснюються разом з інформацією про повідомну реєстрацію, а також рекомендаціями реєструючого органу щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності).

- Примірник угоди (договору), поданий на повідомну реєстрацію в паперовій або електронній формі, зберігається в реєструючому органі до заміни новою угодою (договором).

02.10.2019 13:10

« Згідно графіку роботи на жовтень 2019 року в Інгулецькому районі працюватиме виїзний Мобільний офіс ЦАПу «Віза»:

23.10.2019 р. з 10.00 год. до 14.00 год. на ж/м Інгулець по вул. Надії, буд. 15.

Прийом ведуть:

адміністратор центру адміністративних послуг «Віза» - реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, нерухомого майна; оформлення «пакетних» послуг, консультації з питань оформлення закордонного паспорту та паспорту громадянина України у вигляді ID-картки, інші адмінпослуги;

спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради - реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок;

спеціалісти управління праці та соціального захисту населення виконкому         

Інгулецької районної у місті ради - оформлення субсидії, консультації з виплати субсидій у грошовій формі, прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог, прийом документів на оформлення часткової компенсації ( 500 грн.) вартості послуг з тепло-, водопостачання та водовідведення;

спеціаліст міграційної служби – консультації з різних питань

   При зверненні до офісу необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, пільгове посвідчення, трудову книжку (за необхідністю), попереднє повідомлення про призначену субсидію та інші необхідні документи.

20.09.2019 13:09

Згідно графіку роботи на вересень 2019 року в Інгулецькому районі працюватиме виїзний Мобільний офіс ЦАПу «Віза»:

25.09.2019 р. з 10.00 год. до 14.00 год.  с. Зелене, вул. Зеленівська, буд. 2 (біля церкви).

Прийом ведуть:

- адміністратор центру адміністративних послуг «Віза» - промоакція «Послуги «Візи» - ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО!» (реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, нерухомого майна; оформлення «пакетних» послуг, консультації з питань оформлення закордонного паспорту та паспорта громадянина України у вигляді ID-картки, інші адмінпослуги);

- спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради - реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок;

- спеціалісти управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради - оформлення субсидії, консультації з виплати субсидій у грошовій формі, прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог, прийом документів на оформлення часткової компенсації ( 500 грн.) вартості послуг з тепло-, водопостачання та водовідведення;

спеціалісти ТОВ «Екоспецтранс» та КП «Кривбасводоканал» з патань житлово-комунального господарства.

При зверненні до офісу необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, пільгове посвідчення, трудову книжку (за необхідністю), попереднє повідомлення про призначену субсидію та інші необхідні документи.

19.09.2019 13:09

Питання своєчасних і у повному обсязі розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії на постійному контролі виконкому Інгулецької районної у місті ради.
 Щомісяця проводяться наради та засідання районної комісії з питань забезпечення своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії з керівниками промислових підприємств, установ та закладів бюджетної сфери, з суб’єктами підприємницької діяльності, головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

Загальний рівень заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги на 01.09.2019 складає 1 млрд. 349 млн. грн. 

Питома вага боргу мешканців Інгулецького району станом на 01.09.2019 у загальноміському боргу складає 9,2% або 123,8 млн. грн. Заборгованість на 1 мешканця складає 2272 грн.

Станом на 01.09.2019 населення Інгулецького району заборгувало:

- за отримані житлово-комунальні послуги:

ТОВ «Сітісервіс – КР»  12,1 млн. грн

ТОВ «Уют – 2011»    4,4 млн. грн

- за тепло:

КПТМ «Криворіжтепломережа»  35,0 млн. грн

АТ «Криворізька теплоцентраль»  40,3 млн. грн

- за воду КП «Кривбасводоканал»+ вода по місту  20,1 млн. грн

- за вивезення твердих побутових відходів ТОВ «Екоспецтранс»    4,6 млн. грн

- ТОВ «Дніпропетровськгаз збут»   1,8 млн.грн

- іншим комунальним підприємствам   5,5 млн. грн

В серпні 2019 року рівень сплати за отримані комунальні послуги у розрізі організацій склав: управителі (ТО«ѳтісервіс-КР», ТОВ«Уют-2011») – 85,9%;
 
ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - 107,1%; КП «Кривбасводоканал» - 69,2%;

  ТОВ «Екоспецтранс» - 90,3%.

Станом на 01.09.2019 заборгованість працюючого персоналу району, що здійснює відрахування за житлово-комунальні послуги через єдину міську автоматизовану систему комунальних розрахунків «Нова-Ком» складає 1,2 млн. грн., заборгованість на 1 адресу -
 437 грн.

З метою активізації погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги населенням району, станом на 01.09.2019:

- проведено 52 схід громадян відповідно до календарного плану роботи виконкому Інгулецької районної у місті ради та за участі абонентських відділів комунальних підприємств;

- розклеєно 5044 повідомлень про заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги на під’їздах житлових будинків;

- рознесено 1827 попереджень про відключення;

- подано в 2019 році 633 позовних заяви до суду;

- повернуто коштів за рішенням суду (2019рік) 1253 тис. грн;

- передано на виконання 912 виконавчих документу до районної державної виконавчої служби;

- стягнуто коштів за рішеннями та наказами районної державної виконавчої служби
 у сумі 1206 тис. грн.

 Зважаючи на викладене, звертаємось до мешканців району щодо необхідності своєчасної сплати за житлово-комунальні послуги та недопущення нарощування поточних боргів.