Головна сторінка / Оголошення

Оголошення

27.01.2020 10:01

Відповідно до рішення виконкому Криворізької міської ради від 22.01.2020 №12  «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.12.2016 №554 «Про затвердження Порядку проведення часткової компенсації вартості послуг тепло- або водопостачання та водовідведення окремим категоріям мешканців міста» розпочато прийом заяв на оформлення вищезазначеної компенсації (500 грн ).

 

Дислокація пунктів прийому заяв  в Інгулецькому районі.

 

№ з/п

Пункти прийому  заяв від населення

Адреси, відповідальні особи, контактні телефони відповідальних осіб

1

 

"Прозорий офіс соціальних послуг" на житловому масиві Південний ГЗК

 

пр. Південний, 1 зала №2, 

т. 94-71-65, 0960438568

2

 

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради на житловому масиві Інгулець

 

 

пр. Перемоги, 45/179, каб.3, 4,

т. 0679147657

 

3

 

КУ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) №1 в Інгулецькому районі" КМР

 

 

вул. Панаса Мирного,9

т. 0984539902

4

КУ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) №2 в Інгулецькому районі" КМР

 

пр. Перемоги,47/121

т.0684400857

 

5

Виконком Інгулецької районної у місті ради, служба у справах дітей

ж/м ПГЗК пл. Гірницької слави, 1  каб. 211,

94-80-36

ж/м Інгулець

вул. Гірників, 19  каб. 14,  

0675238501

 

6

Адмінбудинок виконкому Інгулецької районної у місті ради

 

вул. Гірників, 19, приймальня

т.0675238501

 

 

7

Криворізька загальноосвітня школа № 67

вул. Переяслівська, 6

приймальня директора

0981081817

 

 

 

 

Категорії громадян, які мають право на оформлення часткової компенсації :

 

  1. Малозабезпеченим сім’ям, які згідно із законодавством отримують відповідну допомогу.
  2. Одиноким матерям (батькам), усиновлювачам до досягнення дитиною 23-річного віку, за умови її навчання; у разі смерті одного з батьків – матері (батькові) дітей, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або державну соціальну допомогу на дітей померлого годувальника.
  3. Особам з інвалідністю.
  4. Сім’ям, які виховують дітей з інвалідністю.

5.Опікунам чи піклувальникам на оплату послуг у житлі, де зареєстровано місце проживання підопічного.

  1. Багатодітним сім’ям.
  2. Безробітним, які понад рік перебувають на обліку в центрі зайнятості.
  3. Прийомним сім’ям та дитячим будинкам сімейного типу.
  4. Особам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи.
  5. Ветеранам війни, учасникам АТО на сході України та ООС у Донецькій і Луганській областях, сім’ям загиблих, померлих ветеранів війни, учасників АТО на сході України та ООС у Донецькій і Луганській областях, які пропали безвісти в зоні їх проведення або перебувають у полоні, «дітям війни», реабілітованим, жертвам нацистських переслідувань, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, Національної поліції, податкової міліції, державної пожежної охорони, Державної кримінально- виконавчої служби України,служби цивільного захисту, Державної служби спецзв’язку.
  6. Непрацюючим пенсіонерам.
  7. Повнолітнім студентам, студентам у віці від 16 до 18 років, яким згідно з чинним законодавством України надано повну цивільну дієздатність, закладів вищої освіти України І - ІV рівнів акредитації денної форми навчання.
  8. Працівникам бюджетних установ, підприємств, що належать до комунальної власності міста, у т.ч., які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до 3-х років.
  9. На два види послуг (на вибір) мають право мешканці, які зареєстровані в гуртожитку.

 

Для отримання часткової компенсації особи подають такі документи:

 

  1. Особисту заяву зі згодою на обробку персональних даних.
  2. Оригінали : паспорта з відомостями про реєстрацію місця проживання; у разі наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки, надається довідка про реєстрацію місця проживання; довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, за винятком заявників, у яких паспорт громадянина України оформлений у формі ID-картки.
  3. Документ про належність до вищевказаних категорій (підтвердження про отримання державної соціальної допомоги, оригінали довідок про навчання студента на денній формі навчання, роботи в бюджетній установі, оригінал пільгового посвідчення, оригінал довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності, оригінал трудової книжки , оригінал документу, що підтверджує встановлення опіки або піклування, а також оригінал документу, що посвідчує особу підопічного з відомостями про реєстрацію його місця проживання);
  4. Документ, що підтверджує розділення особових рахунків (для тих заявників, у домогосподарствах яких розділені особові рахунки).

 

Заяви та документи приймаються до 01 грудня 2020 року.

16.01.2020 13:01

Питання своєчасних і у повному обсязі розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії на постійному контролі виконкому Інгулецької районної у місті ради.
Щомісяця проводяться наради та засідання районної комісії з питань забезпечення своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії з керівниками промислових підприємств, установ та закладів бюджетної сфери, з суб’єктами підприємницької діяльності, головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

Загальний рівень заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги на 01.01.2020складає 1 млрд. 677млн. грн.

Питома вага боргу мешканців Інгулецького району станом на 01.01.2020 у загальноміському боргу складає 9,2% або 154,2 млн. грн. Заборгованість на 1 мешканця складає 2829 грн.

Станом на 01.01.2020 населення Інгулецького району заборгувало:

-     за отримані житлово-комунальні послуги:

            ТОВ «Сітісервіс – КР»                                                                   12,7 млн. грн

            ТОВ «Уют – 2011»                                                                            4,6 млн. грн

-     за тепло:

            КПТМ «Криворіжтепломережа»                                                  49,9 млн. грн

            АТ «Криворізька теплоцентраль»                                                 52,0 млн. грн

-     за воду КП «Кривбасводоканал»+ вода по місту                              20,5 млн. грн

-     за вивезення твердих побутових відходів ТОВ «Екоспецтранс»       5,1 млн. грн

-     ТОВ «Дніпровські енергетичні мережі»                                             1,8  млн.грн

-     ТОВ «Дніпропетровськгаз збут»                                                          2,1 млн.грн

-     іншим комунальним підприємствам                                                    5,5 млн. грн

В грудні 2019 року рівень сплати за отримані комунальні послуги у розрізі організацій склав: управителі (ТО«ѳтісервіс-КР», ТОВ«Уют-2011») – 75,2%;
ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - 91,9%; КП «Кривбасводоканал» - 77,2%;

 ТОВ «Екоспецтранс» - 86,8%, КПТМ«Криворіжтепломережа» - 71,0%, АТ»Криворізька теплоцентраль» - 59,2%.

Станом на 01.01.2020 заборгованість працюючого персоналу району, що здійснює відрахування за житлово-комунальні послуги через єдину міську автоматизовану систему комунальних розрахунків «Нова-Ком» складає 2,7 млн. грн., заборгованість на 1 адресу -
969 грн.

З метою активізації погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги населенням району, станом на 01.01.2020:

- проведено 75 сходів громадян відповідно до календарного плану роботи виконкому Інгулецької районної у місті ради та за участі абонентських відділів комунальних підприємств;

-  розклеєно 6721 повідомлень про заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги на під’їздах житлових будинків;

-  рознесено 2910 попереджень про відключення;

-  подано в 2019 році 878 позовних заяви до суду;

-  повернуто коштів за рішенням суду (2019рік) 1720 тис. грн;

- передано на виконання 1454 виконавчих документу до районної державної виконавчої служби;

-  стягнуто коштів за рішеннями та наказами районної державної виконавчої служби
у сумі 2351 тис. грн.

 

Зважаючи на викладене, звертаємось до мешканців району щодо необхідності своєчасної сплати за житлово-комунальні послуги та недопущення нарощування поточних боргів.

16.01.2020 13:01

Управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради інформує про те, що з 1 січня 2020 року пільгові категорії громадян мають право у будь-який час подати заяву до управління щодо переходу з безготівкової на готівкову форму виплат пільги на оплату житлово-комунальних послуг. Тобто, скасовано часове обмеження, подачі відповідної заяви після 15 жовтня (на опалювальний період) і 15 травня (на неопалювальний період). Відповідне рішення було прийнято на засіданні Уряду 27 грудня 2019 року (постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2019 № 1123 ,,Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо питань надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг” ).

Звертаємо увагу, в заяві на грошову готівкову виплати пільги на оплату житлово-комунальних послуг громадяни мають обов’язково зазначати реквізити поточного банківського рахунку, на який щомісячно надходитимуть кошти пільги.

10.01.2020 16:01

Відповідно до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» мешканці мають право створити Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ). Починати нову справу завжди трохи страшно. Але й цікаво. Створення ОСББ — справа нелегка, але вдячна.

ОСББ самостійно визначають кошторис утримання свого житла, розмір внесків на утримання будинку, структуру управління та формують штатний розклад працівників і їх заробітну плату (управителя, сантехніка, двірника, електрика, бухгалтера, консьєржа тощо), мають право оптимального вибору виконавців житлово-експлуатаційних послуг, самі визначають черговість проведення поточного ремонту і головне набувають реального впливу на якість цих робіт.

Відповідно до чинного законодавства основна діяльність об'єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав власників приміщень на володіння та користування спільним майном об'єднання, належне утримання будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.

На відміну від будинків комунальної власності:

ОСББ як юридична особа, може отримувати кредит на проведення ремонтів, встановлення лічильників, облаштування прибудинкової території тощо.

ОСББ має особливості оподаткування - воно за законом не платить ПДВ та податок на прибуток у частині основної своєї діяльності. Новостворене ОСББ не буде відповідати за борги мешканців будинку, які у них залишилися перед комунальними підприємствами.

ОСББ має широкий простір вибору принципів свого господарювання. Так, згідно із статтею 11 цього Закону, загальні збори ОСББ можуть прийняти рішення про прийняття свого будинку на баланс і обслуговування підприємством будь-якої організаційно-правової форми, у т.ч. залишити на обслуговуванні у управителя, укласти з управителем договори лише на окремі послуги, самостійно проводити обслуговування житла або укласти прямі договори з постачальниками послуг.

Станом на сьогоднішній день в Інгулецькому районі зареєстровано 145 ОСББ. У 2019 році зареєстровано 23 ОСББ.

Для створення ОСББ необхідно:

Створити ініціативну групу з не менш трьох власників приміщень.

Ініціативна група розробляє статут ОСББ.

Ініціативна група проводить реєстрацію учасників зборів.

Новообране правління готує пакет документів для державної реєстрації.

У сучасних економічних умовах – ОСББ реальний крок до поліпшення надання якості послуг у житлово-комунальній сфері.

 

Консультація та допомога у підготовці документів:

Відділ житлово-комунального господарства

виконкому Інгулецької районної у місті ради,

каб. 300 та 303 телефони для довідок 94-80-01; 94-80-04

08.01.2020 13:01

 Згідно графіку роботи на січень 2020 року в Інгулецькому районі працюватиме виїзний Мобільний офіс ЦАПу «Віза»:

16.01.2020 р. з 10.00 год. до 14.00 год. с. Зелене, вул. Зеленівська, буд. 2 (біля церкви).

Прийом ведуть:

  • заступник голови Інгулецької районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Дмитро Коростильов;
  • адміністратор центру адміністративних послуг «Віза» (реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, нерухомого майна; оформлення «пакетних» послуг, консультації з питань: оформлення закордонного паспорту та паспорта громадянина України у вигляді ID-картки, видачі водійських посвідчень, реєстрації транспортних засобів, інші адмінпослуги);
  • спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради - реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок;
  • спеціалісти управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради - оформлення субсидії, консультації з питань монетизації пільг, прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог;
  • спеціаліст КП «Кривбасводоканал» з питань житлово-комунального господарства.

При зверненні до офісу необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, пільгове посвідчення, трудову книжку (за необхідністю), попереднє повідомлення про призначену субсидію та інші необхідні документи.

 

17.12.2019 13:12

Питання своєчасних і у повному обсязі розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії на постійному контролі виконкому Інгулецької районної у місті ради.
Щомісяця проводяться наради та засідання районної комісії з питань забезпечення своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії з керівниками промислових підприємств, установ та закладів бюджетної сфери, з суб’єктами підприємницької діяльності, головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

Загальний рівень заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги на 01.12.2019 складає 1 млрд. 522 млн. грн.

Питома вага боргу мешканців Інгулецького району станом на 01.12.2019 у загальноміському боргу складає 9,0% або 137,7 млн. грн. Заборгованість на 1 мешканця складає 2526 грн.

Станом на 01.12.2019 населення Інгулецького району заборгувало:

- за отримані житлово-комунальні послуги:

ТОВ «Сітісервіс – КР»                               12,5 млн. грн

ТОВ «Уют – 2011»                                      4,5 млн. грн

- за тепло:

КПТМ «Криворіжтепломережа»                                                        41,4 млн. грн

АТ «Криворізька теплоцентраль»                                                       46,5 млн. грн

- за воду КП «Кривбасводоканал»+ вода по місту                               19,9 млн. грн

- за вивезення твердих побутових відходів ТОВ «Екоспецтранс»     5,1 млн. грн

- ТОВ «Дніпровські енергетичні мережі»                                            1,2 млн.грн

- ТОВ «Дніпропетровськгаз збут»                                                        1,1 млн.грн

- іншим комунальним підприємствам                                                  5,5 млн. грн

В листопаді 2019 року рівень сплати за отримані комунальні послуги у розрізі організацій склав: управителі (ТО«ѳтісервіс-КР», ТОВ«Уют-2011») – 85,6%;
ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - 95,2%; КП «Кривбасводоканал» - 81,7%;
ТОВ «Екоспецтранс» - 88,0%.

Станом на 01.12.2019 заборгованість працюючого персоналу району, що здійснює відрахування за житлово-комунальні послуги через єдину міську автоматизовану систему комунальних розрахунків «Нова-Ком» складає 1,6 млн. грн., заборгованість на 1 адресу -
574 грн.

       З метою активізації погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги населенням району, станом на 01.12.2019:

- проведено 68 сходів громадян відповідно до календарного плану роботи виконкому Інгулецької районної у місті ради та за участі абонентських відділів комунальних підприємств;

- розклеєно 6381 повідомлень про заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги на під’їздах житлових будинків;

- рознесено 2599 попереджень про відключення;

- подано в 2019 році 795 позовних заяви до суду;

- повернуто коштів за рішенням суду (2019рік) 1564,8 тис. грн;

- передано на виконання 1433 виконавчих документу до районної державної виконавчої служби;

- стягнуто коштів за рішеннями та наказами районної державної виконавчої служби у сумі 2117 тис. грн.

 Зважаючи на викладене, звертаємось до мешканців району щодо необхідності своєчасної сплати за житлово-комунальні послуги та недопущення нарощування поточних боргів.

Відділ економіки та промисловості

виконкому Інгулецької районної у місті ради

05.12.2019 13:12

 

Перелік вільних приміщень міста Кривого Рогу для подальшого надання в оренду станом на 03.12.2019
№ з\п Обслуговуюча організація, балансоутримувач назва вулиці № будинку площа, м2 характеристика об'єкта Балансоутримувач, галузевий структуриний підрозділ
  Інгулецький район
1 КП "Парковка та реклама"  вулиця Переяславська 12 приміщення №18 28,8 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку ДРІМ 
2 вулиця Переяславська 12 9,6 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку ДРІМ 
3 вулиця Рудна 11 569,8 нежитлова окремо розташована двоповерхова будівля УКВМ
4 вулиця Рудна 13а 33,2 нежитлова окремо розташована будівля гаражу УКВМ
5 вулиця Кармелюка 3 54,76 нежитлові приміщення на 1 поверсі гуртожитку., без права на приватизацію ДРІМ 
6 проспект Перемоги 25 21,07 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
7 проспект Перемоги 30 18,46 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
8 проспект Перемоги 34 18,3 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
9 вулиця Недєліна 55 35,6 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку ДРІМ 
10 вулиця Кармелюка 1 237,3 Нежитлове приміщення на 1 поверсі гуртожитку, без права на приватизацію ДРІМ 
11 вулиця Гірників 4 18,14 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
12 вулиця Гірників 32 19,78 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
13 вулиця Гірників 26 143,8 нежитлове приміщення в підвалі житлового будинку ДРІМ 
14 вулиця Гірників 44 22,3 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку, без права на приватизацію ДРІМ 
15 проспект Седнєва 13 46,1 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку УКВМ
16 проспект Седнєва 19 283,6 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку ДРІМ 
17 вулиця Олександра Станкова 2 79,2 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку ДРІМ 
18 вулиця Олександра Станкова 19 18,2 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
19 проспект Південний 3 30,3 нежитлове приміщення в підвалі житлового будинку ДРІМ 
20 проспект Південний 15 32,8 нежитлове приміщення в підвалі житлового будинку ДРІМ 
21 проспект Південний 19 50,88 Нежитлове приміщення на 1 поверсі гуртожитку, без права на приватизацію ДРІМ 
22 проспект Південний 19 24,89 Нежитлове приміщення на 1 поверсі гуртожитку, без права на приватизацію ДРІМ 
23 проспект Південний 26 77,8 нежитлове приміщення в підвалі житлового будинку ДРІМ 
24 проспект Південний 36 786,15 нежитлові приміщення в окремо розташованій будівлі УКВМ
25 вулиця Каткова 1 37,6 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку УКВМ
26 вулиця Ярославська 2 185,9 нежитлові приміщення в цокольному поверсі житлового будинку з окремим входом, без права на приватизацію ДРІМ 
27 вулиця Ярославська 5 приміщення №61 106,5 нежитлові приміщення в цокольному поверсі житлового будинку з окремим входом, без права на приватизацію ДРІМ 
28 вулиця Збагачувальна 40 приміщення №9 59,4 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку, з окремим входом УКВМ
29 вулиця Таганська 11а 272,8 нежитлова окремо розташована двоповерхова будівля ДРІМ 
30 вулиця Салтиківська 18 87,7 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку УКВМ
31 вулиця Сім'ї Демиди 54 76,3 нежитлове приміщення на 1 поверсі житлового будинку ДРІМ 
32 вулиця Остапа Вишні 307,01 нежитлові приміщення на 1-2 поверхах окремо розташованої будівлі ДРІМ 
33 вулиця Остапа Вишні 28,83 нежитлове приміщення в окремо розташованій будівлі ДРІМ 
34 КП "Парковка та реклама"  вулиця Остапа Вишні 11,29 нежитлове приміщення в окремо розташованій будівлі ДРІМ 
35 вулиця Остапа Вишні 10,25 нежитлове приміщення в окремо розташованій будівлі ДРІМ 
36 вулиця Остапа Вишні 15,3 нежитлове приміщення в окремо розташованій будівлі ДРІМ 
37 вулиця Остапа Вишні 168,2 окремо розташована будівля гаражу ДРІМ 
38 вулиця Остапа Вишні 58,1 окремо розташована будівля гаражу ДРІМ 
39 вулиця Остапа Вишні 184 окремо розташована будівля гаражу ДРІМ 
40 вулиця Остапа Вишні 120 окремо розташована будівля гаражу ДРІМ 
41 вулиця Остапа Вишні 167,78 нежитлові приміщення на 2 поверсі окремо розташованої будівлі ДРІМ 
42 вулиця Панаса Мирного 20 317,29 нежитлові приміщення на 2 поверсі окремо розташованої будівлі УКВМ
43 вулиця Панаса Мирного 20 111 нежитлові приміщення на 3-4 поверхах окремо розташованої будівлі УКВМ
44 вулиця Панаса Мирного 20 187,2 нежитлова окремо розташована будівля УКВМ
45 відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради селище Кудашево 0 3439,3 комплекс будівель та споруд з інфраструктурою санаторію-профілакторію "Уют", використання за призначенням, без права на приватизацію департомент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
46 вулиця Недєліна 25 50,31 нежитлове приміщення на 3 поверсі окремо розташованої будівлі, для організації дозвілля дітей та молоді, без права на приватизацію
47 вулиця Недєліна 41а 92 нежитлове приміщення в окремо розташованій будівлі, для організації дозвілля дітей та молоді, без права на приватизацію
48 вулиця Кронштадська 20 486,72 окремо розташована будівля, для організації дозвілля дітей та молоді, без права на приватизацію
49 КПНЗ "Центр торизму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді"  вулиця Ніколокозельська 20 15 нежитлове приміщення на 1 поверсі окремо розташованої будівлі з окремим входом, без права на приватизацію УКВМ
50 КНП "Криворізька міська лікарня №11"  вулиця Панаса Мирного 18 5332,9 нежитлова окремо розташована 2-3 поверхова будівля, без права на приватизацію Управління охорони здоров'я виконкому Криворізької міської ради
51 вулиця Добролюбова 6 127,24 Нежитлові приміщення, вбудовані у підвал нежитлової будівлі, під розміщення складських приміщень,побутової майстерні
52 52,8
53 53,1
54 27,615 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення релігійної громади
55 43,9 нежитлове приміщення, вбудоване у 1 поверх вестибюлю хірургічного корпусу, під розміщення об'єкту громадського харчування, буфету, банкомату, терміналу
56 КП "Міський тролейбус" вулиця Широківське шосе 40а 222,4 нежитлова окремо розташована одноповерхова будівля з навісом (67.6 м2) Управління транспорту та зв'язку
57 Виконком Інгулецької районної у місті ради вулиця Гірників 19 14,04 нежитлові приміщення, вбудовані в окремо розташовану нежитлову будівлю, під розміщення територіального підрозділу РАЦС Виконком Інгулецької районної                                     у місті ради
58 КП "Кривбасводоканал" вулиця Центральна, селище Вишневе 101 62 Частина нежитлового приміщення машинної зали насосної компресорної станції, під розміщення технологічного насосного обладнання УКВМ
59 вулиця Каткова 147,54 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення офісу, без права на приватизацію
60 вулиця Переяславська 0 305 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення офісу, без права на приватизацію
61 вулиця Переяславська 0 144 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення гаражу, без права на приватизацію
62 вулиця Переяславська 0 98,47 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення майстерні, без права на приватизацію
63 вулиця Переяславська 0 16,79 нежитлова окремо розташована будівля, без права на приватизацію
64 вулиця Переяславська 0 40 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення гаражу, складу, без права на приватизацію
65 вулиця Переяславська 0 56,42 нежитлова окремо розташована будівля, під розміщення гаражу, складу, без права на приватизацію
02.12.2019 13:12

Запрошуємо вас взяти участь у розгляді Плану екологічного і соціального менеджменту, який впроваджуватиметься в рамках реалізації проекту Українського фонду соціальних інвестицій «Розвиток соціальної інфраструктури. УФСІ VI.», що фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччини через Німецький банк розвитку KfW. Зазначеним проектом заплановано створення житлових умов, а саме 17 квартир, для внутрішньо переміщених осіб в м. Кривий Ріг за адресою вул. Каткова, 25. Ваші пропозиції можна надавати на електронну адресу ing_rik@ukr.net або у письмовому вигляді на адресу: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 19. Будемо вдячні вам за активну участь у обговорення Плану екологічного та соціального менеджменту.

27.11.2019 13:11

Запрошуємо всіх бажаючих на районну гру КВК "Кривий Ріг туристичний". Беріть з собою близьких та друзів і отримайте заряд енергії та гарного настрою!