Головна сторінка / Оголошення

Оголошення

02.04.2020 16:04

 Шановні мешканці Інгулецького району!

Звертаємо Вашу увагу, що на період карантину є можливість надавати заяви та відповідні пакети документів через:
портал державних послуг iGov Дніпропетровської обласної державної адміністрації, (https://igov.gov.ua/) наступні послуги:
- отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг;
- компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, або за престарілим, який досяг 80-річного віку;
- тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня»;
- допомога малозабезпеченим сім’ям;
- державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю віком до 18 років;
- допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
- допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;
- надбавка на догляд за особою з інвалідністю з дитинства або дитиною з інвалідністю;
- допомога при народженні дитини;
- допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;
- допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення прийомним батькам;
- допомога у зв’язку з вагітністю та пологами;
- допомога на дітей одиноким матерям;
- допомога при усиновленні дитини;
- переоформлення довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи у зв’язку зі зміною інформації про заявника з можливістю одночасного оформлення щомісячної адресної допомоги;
- призначення (подовження) щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам на наступний шестимісячний строк.

Заяву та відповідний пакет документів на отримання житлової субсидії, для отримання державної соціальної допомоги при народження дитини, послуги з догляду за дитиною до 3-х років «Муніципальна няня» та комплексної послуги е-Малятко можливо надати також через офіційний сайт Міністерства соціальної політики (https://e-services.msp.gov.uahttps://subsidii.msp.gov.ua).

Заяву з відповідним пакетом документів на отримання направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, можливо надати поштою на адресу управління: 50026, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Південний,1 (зала №2).

Для отримання консультацій, з будь яких-інших питань соціального характеру, мешканці району можуть звернутись за телефоном: ж/м Південний (096)0438568; ж/м Інгулець (096)0438568 або на електронну адресу: soc1212@ukr.net.

На період карантину рекомендуємо утриматись від особистого відвідування управління праці та соціального захисту населення.

Бережіть себе та своїх близьких!

На порталі зібрано послуги державних органів України для громадян та бізнесу. Робота проводиться волонтерською командою iGov в рамках боротьби з корупцією в Україні.
 
01.04.2020 10:04

 На період карантину серед замовників послуг відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради є нагальним питання спливу строків звернення за адміністративною послугою реєстрація місця проживання після зняття з реєстрації.
Нагадуємо, що Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» громадяни України, іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30-ти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.
З цього приводу законодавцем вставновлено, що на період карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Ознайомитись з текстом Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» можна за посиланням zakon.rada.gov.ua
Бажаємо здоров’я! Бережіть себе та своїх близьких!

27.03.2020 13:03

 

У зв'язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та запровадження карантину рекомендуємо використовувати можливість отримання послуг через веб-портал Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua). Адже, спектр послуг які надаються Пенсійним фондом України онлайн дуже широкий.

Ми з Вами готові до такого спілкування. Зараз майже кожен з нас спілкується у соціальних мережах, здійснює замовлення товарів у інтернет-магазинах, сплачує за комунальні послуги та інше. Отже, Ви маєте всі навички щоб почати спілкування з Пенсійним фондом України онлайн. Це легко, зручно та надійно!

  • Ви досягли пенсійного віку? - Маєте змогу надати заяву на призначення пенсії онлайн.
  • Пройшло 2 роки після призначення/перерахунку пенсії? Надайте заяву на перерахунок онлайн.
  • Цікавить розмір пенсії? - Відкрий свою електронну пенсійну справу та дивись сидячі вдома.
  • Є запитання до Пенсійного фонду? - Звернись та запитай онлайн.
  • Потрібно отримати з Пенсійного фонду України довідки про розмір пенсії, Ок5, Ок7 та інші? - Роби це онлайн.

Крім того, повідомляємо що довідку за формою «Дані про трудовий та страховий стаж» підприємство на якому Ви працюєте може отримати її без Вашої участі через вебпортал Пенсійного фонду України.

Цікавить, який розмір пенсії Ви отримаєте в майбутньому? Користуйся послугою «Пенсійний калькулятор» та дізнайся про це вже сьогодні.

В умовах сьогодення, лише наше відповідальне ставлення до умов карантину, обмеження особистого спілкування збереже нас та наших близьких.

Бажаємо всім здоров'я!

 

27.03.2020 13:03

Відповідно до розпоряджень Криворізького міського голови від 12.03.2020 №67-р «Про запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 на території м.Кривого Року» та голови районної у місті ради від 17.03.2020 № 68-р «Про запровадження протиепідемічних заходів у виконкомі Інгулецької районної у місті ради» особистий прийом громадян скасовано.

Приносимо свої вибачення!

У разі нагальної потреби Ви маєте можливість звернутися за телефонами:

відповідальний черговий виконкому районної у  місті ради –  098 021 1010  або 94-80-55

«пряма лінія» голови районної у місті ради - 94 -80-51

  • на житловому масиві Інгулець: за телефоном  0675238501
  • на офіційну електронну адресу: ing.zagal104@ing-org.gov.ua через «Портал електронних звернень громадян» на офіційному сайті виконкому Інгулецької районної у місті ради  //ing-org.gov.ua//.
  • з питань  реєстрації місця проживання громадян:

за телефонами  94-70-1694-70-17, 94-70-15;

на електронну адресу: vrmpg.ing@ukr.net

  • з питань захисту прав споживачів:

за телефонами: 94-80-29, 94-80-28, 94-80-17

на електронну адресу: ing-vpd@meta.ua

  • з питань сімї та молоді:

за телефонами: 94-80-18, 94-80-14

на електронну адресу: ing-vk-molod@ukr.net

  • з питань захисту прав дітей:

за телефонами: (0564) 94-80-3494-80-36, 94-80-37

на електронну адресу:  ssding@ i.ua

  • з правових  та житлових питань: 

за телефонами: 94-80-48, 94-80-41

на електронну адресу: ur.otdel.ing@gmail.com 

  • з усіх питань соціального захисту населення за телефонами:

 096043856894-71-71 –ж/м ПівдГЗКа,

0679147657 – ж/м Інгулець

94-71-70, 94-71-72, 94-71-73 - з питань оформлення субсидій, державних соціальних допомог та компенсацій

94-71-68 - з питань взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та надання  консультацій з інших питань для даної категорії та ін..

94-71-69 – з питань: оплати праці, охорони праці, соціально-економічного  та правового захисту працюючих мешканців району, легалізації найманих працівників, атестація робочих місця за умовами праці.

94-71-63, 94-71-64, 94-71-65 – з питань: оформлення усіх видів матеріальної допомоги, в т.ч. «500   гривень», санаторно-курортного оздоровлення окремих категорій громадян, соціального захисту учасників АТО, осіб з інвалідністю  та ін..

94 -71-62 - надання консультацій з питань термінів виплати державних соціальних допомог.

94-71 -61, 94-71-60 надання консультацій з питань призначення / не призначення державних  соціальних допомог, пільг субсидій та компенсацій.

Заяву та декларацію про призначення субсидії або державних соціальних допомог можна надати до управління праці та соціального захисту населення засобами поштового зв’язку, через кур’єрську доставку або електронною поштою через веб-сайти Міністерства соціальної політики:

  • https://subsidii.mlsp.gov.ua(субсидії);
  • https://region.igov.org.ua (субсидії, допомоги);
  • https://e-services.msp.gov.ua (при народженні дитини).

З будь-яких інших питань до управління можливо звернутись

за електронною адресою: soc1212@ukr.net та 1247upszn@ukr.net

 

Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради:

№ з/п

Зміст питання

Відповідальна особа

Телефон

Електронна адреса

1

Запити на публічну інформацію

Заступник начальника відділу освіти Запорощенко Ірина Іванівна

(0564) 94-73-71

ingulvo@ukr.net

2

Режим роботи закладів освіти під час карантину

Заступник начальника відділу освіти Запорощенко Ірина Іванівна

(0564) 94-73-71

ingulvo@ukr.net

3

Зарахування здобувачів освіти до закладів дошкільної та загальної середньої освіти 

Заступник начальника відділу освіти Запорощенко Ірина Іванівна

(0564) 94-73-71

ingulvo@ukr.net

4

Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами

Заступник начальника відділу освіти Запорощенко Ірина Іванівна

(0564) 94-73-71

ingulvo@ukr.net

5

Замовлення дублікатів документів про освіту випускникам закладів загальної середньої освіти минулих років

Заступник начальника відділу освіти Запорощенко Ірина Іванівна

(0564) 94-73-71

ingulvo@ukr.net

6

Листування з питань діяльності закладів та відділу освіти

Секретар відділу освіти

Савченко Юлія Олександірівна

(0564) 94-73-69

ingulvo@ukr.net

7

Вакансії педагогічних працівників закладів освіти

Головний спеціаліст відділу освіти Чечельницька Людмила Миколаївна

(0564) 94-73-71

ingulvo@ukr.net

8

Оплата праці  працівників закладів освіти

Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу освіти Дайнеко Світлана Вікторівна

(0564) 94-73-78

ing_osvita@ukr.net

9

Питання щодо закупівель

Юрист централізованої бухгалтерії відділу освіти Чемерпільська Ганна Миколаївна

(0564) 94-73-75

ing_osvita@ukr.net

10

Стале функціонування закладів освіти у період карантину (тепло, -електро, водопостачання, вивіз сміття тощо)

Інженер господарчої групи відділу освіти Харлан Віктор Юрійович

(0564) 94-73-73

ingulvo@ukr.net

 

27.03.2020 10:03

 

У зв'язку із впровадженням на території України  карантину, з метою запобігання поширення гострої  респіраторної хвороби COVID-19 на території міста, відділ реєстрації місця проживання громадян закликає дотримуватись  обмежувальних заходів  та інформує про  дистанційне обслуговування  замовників послуг - засобами  електронної  пошти, поштового зв'язку або онлайн через портал державних послуг І-Gov.

Адреса електронної пошти (e-mail): vrmpg.ing@ukr.net

Адреса відділу: 50026,Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Південний, буд. №1.

Телефон: 94-70-16 94-70-1794-70- 15

26.03.2020 10:03

На виконання Протоколу позачергового засідання № 5 від 16.03.2020 Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради та розпорядження Криворізького міського голови від 12.03.2020 №67-р «Про запобігання поширенню короновірусу COVID-19 на території міста Кривого Рогу» відділом розвитку підприємництва забезпечена роз’яснювальна робота із суб’єктами господарювання, які продовжували приймати відвідувачів у закладах ресторанного господарства (ресторанах, кафе, тощо), торговельно-розважальних центрах, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, ломбардів, торговельного і побутового обслуговування населення. В об’єктах  роздрібної торгівлі продуктами харчування, пальним, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами зв’язку, провадження банківської та страхової діяльності, а також торговельної діяльності і діяльності з надання послуг з громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень проведено профілактичну бесіду щодо забезпечення відповідного персоналу засобами індивідуального захисту та вжиття заходів щодо дезінфекції на місцях. Працівники відділу розвитку підприємництва забезпечили адресну профілактичну бесіду по об’єктах бізнесу з виходом на місце з врученням листівок щодо персональну відповідальність керівників об’єктів в рамках чинного законодавства.

19.03.2020 відділом розвитку підприємництва організовано позачергове засідання районної робочої групи з питань функціонування об’єктів бізнесу за участю працівників Інгулецького відділення поліції щодо визначення завдань для вжиття негайних оперативних заходів реагування до керівників об’єктів бізнесу та стихійних продавців в рамках Кодексу України про адміністративні правопорушення. Під час проведення рейдової роботи працівниками поліції складено 4 протоколи про адміністративні правопорушення за ст.44.3 КУпАП /Порушення правил щодо карантину людей/ у відношенні суб’єктів господарювання та працівників об’єктів бізнесу, які порушили правила щодо карантину.

До суб’єктів господарювання доведено інформацією з  питань щодо:

  • забезпечення найманого та залученого персоналу необхідними  засобами індивідуального захисту та здійснення контролю за їх використанням і дезінфекцією та утилізацією після їх використання;
  • забезпечення наявності та запас і використання дезінфекційних засобів для дезінфекції рук  відвідувачів та персоналу, а також обробки контактних поверхонь, зокрема продуктових візочків  та кошиків, ваговимірювального обладнання, ручок дверей тощо;
  • визначення та впровадження додаткових механізмів щодо зменшення контактів  між відвідувачами  й персоналом, особливо в при касовій зоні (встановлення захисних екранів, нанесення відповідного розмежування на підлозі тощо);
  • запровадження фіксації  проведених дезінфекційних заходів у відповідних журналах , «чеках-листах» тощо;
  • забезпечення відвідувачів (покупців) разовими рукавичками;
  • заборони реалізації  нефасованої готової продукції (без індивідуального пакування);
  • обмеження  доступу покупців до торгових залів  без засобів  індивідуального захисту.

У відповідності до протоколу позачергового засідання № 7 від 25.03.2020 Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради дозволяється робота суб’єктів господарювання:

  • які здійснюють роздрібну торгівлю засобами захисту  рослин, посадковим  і посівним матеріалом (насіння, кущі, дерева, розсада);
  • які здійснюють діяльність з надання послуг щодо мийки транспортних засобів на безконтактних автомийках;
  • які надають послуги з ремонту автотранспортних засобів (СТО, шиномонтажні майстерні) за умови наявності договорів на обслуговування автотранспорту суб’єктів господарювання критичної сфери діяльності.

Суб’єктам господарювання, функціонування яких не заборонено в умовах карантину :

  • запровадити режим роботи об’єктів  з розрахунку один відвідувач на 10 кв.м. торговельного (операційного залу) за умови дотримання дистанції між ними не менш як 1,5 метрів із встановленням спеціальних позначок;
  • рекомендовано обмежити доступ покупців (відвідувачів) до торговельного залу без засобів індивідуального захисту;

Щодо пасажирських перевезень:  введено обов’язковий масочний режим в громадському транспорті. Перевізникам заборонено перевезення пасажирів без засобів індивідуального захисту.

Відділ розвитку підприємництва завжди на зв’язку за телефонами:

94-80-29; 94-80-28, електронна пошта ing-vpd@meta.ua

20.03.2020 11:03

 Надання послуг з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян в період карантину з протидії поширенню коронавірусної інфекції.

З метою запобігання поширення коронавірусної інфекції, відділ реєстрації місця проживання громадян закликає мешканців Інгулецького району обмежити відвідування відділу на період карантину або взагалі утриматися від відвідування нас без нагальної потреби.

Рекомендуємо скористатись послугою, яку можна отримати через портал держаних послуг I/Gov «отримання довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи» .

Телефони для довідок: 94-70-16, 94-70-17, 94-70-15
Адреса електронної пошти для листування: vrmpg.ing@ukr.net

17.03.2020 11:03

ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 11.03.2020 № 211, ІНГУЛЕЦЬКИМ РАЙОННИМ СУДОМ МІСТА КРИВОГО РОГУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗАПРОВАДЖУЮТЬСЯ ЗАХОДИ ПРОФІЛАКТИКИ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ COVID-19.

В період з 16.03.2020 по 03.04.2020 року:

    1. припиняється особистий прийом громадян керівництвом суду;
    2. обмежується доступ та перебування в суді осіб, які не є сторонами судових справ, а також з симптомами гострої вірусної інфекції (слабкість, кашель, задуха, утруднення дихання, тощо), незалежно від їх процесуального статусу;
  • припинено ознайомлення з матеріалами цивільних та кримінальних справ та проваджень, справ про адміністративні правопорушення, що знаходяться в провадженні суду, окрім справ, що призначені до розгляду у період до 03.04.2020 року включно;
  • прийом документів буде здійснюватись канцелярією в обмеженому режимі.
 

Рекомендуємо громадянам та юридичним особам подання процесуальних документів здійснювати в електронному вигляді через особистий кабінет в системі «Електронний суд» або поштою.

Будь-які причини неявки учасників справ у вказаний період будуть визнаватися судом як поважні. Судом не буде залишено без розгляду заяви, скарги громадян з причин неявки їх в судове засідання у вказаний період.

Зразок клопотання про відкладення розгляду справи у зв’язку із впровадженням карантину МОЖНА СКАЧАТИ ТУТ https://drive.google.com/open?id=1jlpP3Tc1Flc9fVshRhjOk_EmEebJo4fe

Отримати інформацію по справам можна:

  1. звернувшись до суду через електронну форму «Звернення громадян»;
  2. на веб-сайті Інгулецького районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області;
  3. на веб-порталі «Судова влада України»;
  4. на офіційній сторінці суду в соціальній мережі «Facebook»;
  5. а також через електронну пошту суду inbox@ing.dp.court.gov.ua
 

УСІ АКТУАЛЬНІ КОНТАКТИ ТА ІНФОРМАЦІЯ РОЗМІЩУВАТИМУТЬСЯ НА ОФІЦІЙНОМУ САЙТІ СУДУ ТА НА СТОРІНЦІ СУДУ У FACEBOOK.

 
Береженого Бог береже!
 
Будьте здорові!

 

16.03.2020 10:03

 

У зв’язку з постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», прийом громадян тимчасово обмежений!!!
Приносимо свої вибачення!