Головна сторінка / Оголошення

Оголошення

04.04.2019 13:04

Величезна, найдивовижніша і неповторна планета Земля мандрує в нескінченому космосі гордим фрегатом, оповита білосніжними вітрилами повітряних хмар. Важно навіть уявити, що її могло не бути у Всесвіті! Можливо ми б тоді жили на іншій планеті і були б не схожі на людей.

Наша чудова планета не просто красива, вона – унікальна! Унікальна своїми природними ресурсами, які дають можливість самого життя. Це і чудові у своїй красі лісові масиви, це і бездонні океани,і безкраї поля, і прозорі озера, і родючи землі!

Земля - наш єдиний в незвіданих світах дім! Ми повинні дбайливо ставитися до неї і розумно користуватися її дарами, приймаючи їх з гідністю і вдячністю.

Наша планета – благодатне джерело життя для природи та її мешканців, але її запаси не безмежні. І сьогодні наголошуємо про те, що останніми роками значно скоротилася кількість первоцвітів.

Рослини, які віщують нам прихід весни, за останні десятиліття опинилися на межі зникнення. Це відбувається внаслідок господарського освоєння місць зростання первоцвітів, намагання окремих людей перетворити їх на засіб заробітку. Масове їх зривання може привести до остаточного зникнення.

Первоцвіти - єдине джерело живлення для багатьох видів комах. Зникнуть первоцвіти - зникне величезна кількість метеликів, бджіл, джмелів, інших комашок. Цей ланцюжок неважко продовжити й до самої людини, яка, образно кажучи, рубає гілку, на якій сидить.

Ціль «Первоцвіту-2019» – привернути увагу громадськості до проблеми охорони ранньоквітучих лісових рослин і спрямувати зусилля учнів, молоді, пересічних громадян на практичні дії щодо захисту первоцвітів.

Нагадуємо, дії щодо незаконного придбання та збуту, вчинені щодо об’єктів рослинного світу, які перебували в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду, занесених до Червоної книги України, або які охороняються відповідно до міжнародних договорів України, тягнуть за собою накладення штрафу від 1700 до 3655 грн  з конфіскацією об’єктів рослинного світу.

Виконком Інгулецької районної у місті ради звертається до мешканців району з проханням проявити екологічну свідомість, відмовитись від збирання та купівлі первоцвітів.

Не стимулюйте недобросовісних громадян, які реалізовують первоцвіти. Це ж саме радьте іншим, аби зберегти унікальну українську природу.

Давайте полюбимо свою дивовижну, прекрасну, затишну і єдину у Всесвіті планету так само, як і вана любить нас – беззавітно, віддано і по Земному проникливо і загальним бажанням і зусиллям волі зупинемо самих себе та збережемо природне надбання країни для майбутніх поколінь.

03.04.2019 13:04

З метою покращення матеріального стану багатодітних сімей та створення належних умов для виховання дітей у багатодітних сім’ях Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям» від 13.03.2019 № 250.

Зокрема з 01.04.2019 запроваджено додатковий вид соціальних виплат – допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях.

Допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях, надається одному з батьків дитини, які постійно проживають разом з дитиною. Така допомога призначається на третю та кожну наступну дитину з місяця звернення до органу соціального захисту населення та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 6-річного віку включно.

У разі коли в сім’ї одночасно народилося двоє і більше дітей, внаслідок чого сім’я набула статусу багатодітної, виплата допомоги здійснюється на кожну таку дитину.

Розмір допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях становить 1700 грн. щомісячно.

Водночас, зазначаємо, що рішенням Уряду збережено право на отримання з 01.04.2019 допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях, особам, які звернуться за її призначенням протягом квітня-червня 2019 року.

Звертаємо увагу, що одним із документів, який подається для призначення допомоги є, зокрема, копія посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу). Оскільки дітям з багатодітної сім’ї посвідчення видаються з шести років, зазначена норма застосовується для дітей після виповнення шестирічного віку.

Для отримання більш детальної інформації, мешканцям району пропонується звернутися до управління праці та соціального захисту населення за адресами: на житловому масиві Південного ГЗК - пр. Південний, 1; на житловому масиві Інгулець – пр. Перемоги, 45/179. Також можливо звернутися за телефонами «гарячої» лінії: 0960438568, 0679147657.

01.04.2019 13:04

Керуючись Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду», наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 № 396 «Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян», на підставі рішення міської ради від 31.03.2016 № 381 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів»,   проводиться приватизація жилих приміщень у гуртожитку району.

 На приватизацію мають  право усі зареєстровані особи, які більше п’яти років були зареєстровані у гуртожитках.

      Для цього необхідно  надати повний пакет документів до  територіального підрозділу Центру адміністративних послуг «Віза», на території Інгулецького району, прийом громадян спеціалістами центру здійснюється за адресами: вул. Гірників,19 та пр.Південний 1, з 9.00 до 16.00 годин. Строк розгляду наданого пакету документів складає 30 днів.

До заяви додаються наступні документи:

-    копії документів, що посвідчують особу всіх членів сім’ї (паспорт, свідоцтво про народження дитини);

-     довідка про склад сім¢ї та займані приміщення встановлено зразка (виконує орган приватизації або уповноважений суб'єкт господарювання);

-   копія ордера про надання жилої площі (або копія договору найму житла, виписка з особового рахунку);

-    розрахунок площі квартири, що приватизується (виконує орган приватизації або уповноважений суб'єкт господарювання);

-     документ, що підтверджує невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (довідки з попередніх місць проживання із зазначенням терміну проживання та участі у приватизації після 1992 року) (за необхідності);

-   технічний паспорт на квартиру, жиле приміщення у гуртожитку (виготовляється юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, що має сертифікат на проведення робіт з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна);

-      заява - згода тимчасово відсутніх  членів  сім'ї  наймача  на приватизацію квартири  (будинку),  жилих  приміщень  у гуртожитку, кімнат у комунальній квартирі;-      письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників дитини  віком  від  14  до  18 років  (настає  неповна  цивільна дієздатність  особи);

-       копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації (у разі наявності);

-       згода на приватизацію житла дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського  піклування (за необхідності).

 

Громадяни, які проживають у гуртожитку, крім вищевказаних документів додають:

  • - форму первинної облікової документації№ 028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз.

 

Довідки за телефоном або  у виконкомі (ПівдГЗК)  вівторок та четвер  з 9.00 – 16.30;

перерва з 12.30 до 13.00 , телефони: 94-80-11 , 94-80-48

01.04.2019 13:04

11 квітня 2019 року в с. Зелене, вул. Зеленівська, 2 (біля Церкви) з 10.00 год. до 14.00 год.  

 17 квітня 2019 року на ж/м Інгулець, вул. Надії, 15 (біля магазину «Дарна») з 10.00 год. до 14.00 год. 

         Прийом ведуть:

          -  заступник голови Інгулецької районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Кравченко Ольга Сергіївна;

          -  адміністратор центру адміністративних послуг «Віза» - реєстрація бізнесу, земельні питання, реєстрація нерухомого майна та інші питання;

          -    спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради - реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок;

          -  спеціалісти управління праці та соціального захисту населення виконкому Інгулецької районної у місті ради - оформлення субсидії , прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог, прийом заяв на надання часткової компенсації за тепло- та водопостачання (500 грн.), консультації з соціальних питань;

          При зверненні до офісу необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, пенсійне посвідчення, пільгове посвідчення, трудову книжку, домову книгу (за необхідністю), для багатодітних сімей – посвідчення багатодітної сім’ї та свідоцтва про народження дітей».

29.03.2019 10:03

29.03.2019 у виконкомі районної у місті ради під головуванням заступника голови Інгулецької районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради Лисенка І.П. було проведено засідання районної робочої групи з забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати, виплати пенсій, стипендій, інших соціальних виплат. Були розглянуті питання щодо відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, сплати страхових внесків та єдиного соціального внеску по суб’єктах господарювання Інгулецького району м. Кривого Рогу.  За результатами проведеного засідання складено протокол та надані доручення.

21.03.2019 13:03

23.03.2019 р. з 9.00 год. до 12.00 год. по вул. Гірників, біля будівлі автовокзалу на ж/м Інгулець буде працювати виїзний мобільний офіс ЦАПу "Віза"

 Прийом ведуть:

адміністратор центру адміністративних послуг «Віза» - промоакція «Послуги «Візи» - ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО!» (реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, нерухомого майна; оформлення «пакетних» послуг, інші адмінпослуги);

спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради - реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок;

спеціалісти управління праці та соціального захисту населення виконкому         

Інгулецької районної у місті ради - оформлення субсидії, роз’яснення порядку монетизації субсидій, прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог. Промоакція «Оформити компенсацію на комунальні послуги – ПРОСТО!»;

-   промоакція «Оформи декларацію з лікарями первинної ланки!»

        При зверненні до офісу необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, пільгове посвідчення, трудову книжку (за необхідністю), попереднє повідомлення про призначену субсидію та інші необхідні документи ».

15.03.2019 13:03

Питання своєчасних і у повному обсязі розрахунків за житлово-комунальні послуги та енергоносії на постійному контролі виконкому Інгулецької районної у місті ради.
 Щомісяця проводяться наради та засідання районної комісії з питань забезпечення своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії з керівниками промислових підприємств, установ та закладів бюджетної сфери, з суб’єктами підприємницької діяльності, головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків

Загальний рівень заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги на 01.03.2019 складає 1 млрд. 636 млн. грн.

Питома вага боргу мешканців Інгулецького району станом на 01.03.2019 у загальноміському боргу складає 9,2% або 150 млн. грн. Заборгованість на 1 мешканця складає 2655 грн.

Станом на 01.03.2019 населення Інгулецького району заборгувало:

- за отримані житлово-комунальні послуги:

ТОВ «Сітісервіс – КР»  11,4 млн. грн

ТОВ «Уют – 2011»    4,3 млн. грн

- за тепло:

КПТМ «Криворіжтепломережа»  54,6 млн. грн

АТ «Криворізька теплоцентраль»  49,7 млн. грн

- за воду КП «Кривбасводоканал»+ вода по місту  14,9 млн. грн

- за вивезення твердих побутових відходів ТОВ «Екоспецтранс»    4,2 млн. грн

- іншим комунальним підприємствам             281,0 тис. грн

В лютому 2019 року рівень сплати за отримані комунальні послуги у розрізі організацій склав: управителі (ТО«ѳтісервіс-КР», ТОВ«Уют-2011») – 70%; КПТМ «Криворіжтепломережа» - 56%; АТ «Криворізька теплоцентраль» - 46%,
 
ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - 58%; КП «Кривбасводоканал» - 33%; ТОВ «Екоспецтранс» - 78%.

Станом на 01.03.2019 заборгованість працюючого персоналу району, що здійснює відрахування за житлово-комунальні послуги через єдину міську автоматизовану систему комунальних розрахунків «Нова-Ком» складає 5,5 млн. грн., заборгованість на 1 адресу -
 1583-01 грн.

З метою активізації погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги населенням району, станом на 01.03.2019:

- проведено 17 сходів громадян відповідно до календарного плану роботи виконкому Інгулецької районної у місті ради та за участі абонентських відділів комунальних підприємств;

- розклеєно 1184 повідомлення про заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги на під’їздах житлових будинків;

- подано в 2019 році 19 позовних заяв до суду;

- повернуто коштів за рішенням суду (2019рік) 139,7 тис. грн;

- передано на виконання 109 виконавчих документів до районної державної виконавчої служби;

- стягнуто коштів за рішеннями та наказами районної державної виконавчої служби
 у сумі 169,39 тис. грн.

 Зважаючи на викладене, звертаємось до мешканців району щодо необхідності своєчасної сплати за житлово-комунальні послуги та недопущення нарощування поточних боргів.

14.03.2019 10:03

Шановні мешканці району!

15 березня відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Кожен з нас - споживач різних товарів та послуг. Тож, відділ розвитку підприємництва виконкому бажає добросовісних надавачів послуг, привітних продавців та приємних споживачів! 

Нагадуємо, що отримати консультацію та допомогу Ви можете у спеціаліста з питань захисту прав споживачів відділу розвитку підприємництва виконкому за телефоном: 94-80-28, або звернувшись до виконкому Інгулецької районної у місті ради (кімн.218) за адресою: м.Кривий Ріг, пл.Гірницької Слави,1 (прийомні часи: понеділок, четвер з 8.30 до 17.00, перерва з 12.30 до 13.00)

 

12.03.2019 16:03

15 березня відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Кожен з нас - споживач різних товарів та послуг. Щоб краще дізнатись про свої права, про механізми їх захисту пропонуємо графічні матеріали. Нагадуємо, що отримати консультацію юриста ви зможете безкоштовно в центра/бюро безоплатної правової допомоги, адресу найближчого дізнайтесь за телефоном 0-800-213-103. Перший криворізький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (адреси центру та бюро) Центр - м. Кривий Ріг, вул. Качалова, 2 (пл.Володимира Великого) Бюро: м. Жовті Води, бульвар Свободи, 62 м. Кривий Ріг, вул. Станіслава Конткевича, 37 м. П'ятихатки, вул. Пушкіна, 107 м. Апостолове, вул. Центральна, 63.

Як отримати правову консультацію? Відповідно до Закону України "Про безоплатну правову допомогу" усі громадяни мають право на безоплатну первинну правову допомогу (юридичну консультацію, роз'яснення, допомогу у складанні непроцесуальних документів). Як і де таку допомогу отримати?

В Україні створена система безоплатної правової допомоги, доступ до якої досить простий: 

  • Зателефонувати до Контакт-центру 0-800-213-103.
  • Звернутись на прийом до центрів безоплатної вторинної правової допомоги. Адреси їх можете переглянути тут https://bit.ly/2rtpQAK 
  • Звернутись через портал iGov.org.ua (звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги) https://igov.org.ua/service/353/general 
  • Знайти готову консультацію в базі Wikilegalaid.gov.uа https://wiki.legalaid.gov.ua/ Задавайте свої питання.

Будьте обізнаними, будете захищеними!

Переглянути графічні матеріали

06.03.2019 13:03

   - 13.03.2019 р. з 10.00 год. до 14.00 год. (вул. Гірників, 19, площа перед адмінбудівлею виконкому Інгулецької районної у місті ради на ж/м Інгулець);

- 19.03.2019 р. з 14.00 год. до 16.00 год. (пл. Гірницької Слави, 1, площа перед адмінбудівлею виконкому Інгулецької районної у місті ради на ж/м «Південного ГЗК»);

- 20.03.2019 р. з 13.00 год. до 16.00 год. (вул. Недєліна, 25, біля КПНЗ ЦДЮТ «Ріднокрай»);

- 23.03.2019 р. з 9.00 год. до 12.00 год. (вул. Гірників, біля будівлі автовокзалу ж/м Інгулець).

 Прийом ведуть:

адміністратор центру адміністративних послуг «Віза» - промоакція «Послуги «Візи» - ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО!» (реєстрація фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб, нерухомого майна; оформлення «пакетних» послуг, інші адмінпослуги);

спеціаліст відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Інгулецької районної у місті ради - реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, видача довідок;

спеціалісти управління праці та соціального захисту населення виконкому         

Інгулецької районної у місті ради - оформлення субсидії, роз’яснення порядку монетизації субсидій, прийом документів для призначення усіх видів державних соціальних допомог. Промоакція «Оформити компенсацію на комунальні послуги – ПРОСТО!»;

-   промоакція «Оформи декларацію з лікарями первинної ланки!»

        При зверненні до офісу необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, пільгове посвідчення, трудову книжку (за необхідністю), попереднє повідомлення про призначену субсидію та інші необхідні документи ».