Головна сторінка / Надання публічних послуг

Надання публічних послуг

З 02.01.2018 р. прийом документів на виконання послуг, суб’єктом надання яких є виконком Інгулецької районної у місті  ради, буде здійснюватись через територіальний підрозділ Центру адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради «Віза» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 19 (ІнГЗК), просп. Південний,1 (ПівдГЗК)

Прийом відвідувачів: щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 9.00 до 16.00, перерва з 12:30 до 13:00.

Завантажити зразки заяв (архів)

Перелік публічних послуг, суб’єктами надання яких є виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради 

з/п

Назва послуги

Перелік документів, необхідних для отримання послуги, а також вимоги до них

Строк надання послуги

1

2

3

4

Сфера управління комунальною власністю

1

Погодження оренди об’єктів комунальної власності міста, розташованих на території району

Заява, що зареєстрована в Департаменті адміністративних послуг   КМР (територіальний підрозділ)

2 робочі дні

2

Погодження разової оренди приміщень об’єктів комунальної власності міста, розташованих на території району (терміном до 1 місяця)

Заява, що зареєстрована в Департаменті адміністративних послуг   КМР (територіальний підрозділ)

2 робочі дні

3

Укладання договору зберігання безхазяйного об’єкта нерухомого майна на території ра-йону

Для юридичних осіб:

- заява;

- акт обстеження;

- свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

- виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань.

Для громадян:

- заява;

- акт обстеження;

- копія паспорту;

- копія картки фізичної особи — платника податку

30 календарних днів

4

Погодження зміни функціонального призначення об'єктів, що перебувають на контролі після приватизації

- Заява на ім'я голови районної у місті ради;

- копія  документа, що підтверджує право власності на споруду (договір купівлі – продажу комунальної власності міста)

3 робочі дні 

Сфера регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища

5

Надання згоди на видалення зелених насаджень:

5.1 обстеження земельної ділянки на наявність зелених насаджень;

Заява

15 робочих днів

5.2 видача акта обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню

Заява

30 робочих днів

6

Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок, видача дублікату довідки, унесення відповідних змін

- Заява на ім'я голови районної у місті ради;

- копії: державного акту на право власності на земельну ділянку або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Для внесення змін:

- заява на ім'я голови районної у місті ради;

- документи, що засвідчують наявність підстав для внесення змін.

Для видачі дублікату:

- заява на ім'я голови районної у місті ради;

- правоустановчі документи на земельну ділянку

5 робочих днів

Сфери житлово-комунального господарства, торговельного обслуговування, ресторанного господарства, транспорту та зв’язку, послуг

7

Видача акта про резу-льтати обстеження та визначення можливості переведення житлового приміщення у нежитлове під певний об'єкт бізнесу

- Заява (власника житла або уповноваженої за дорученням особи з додаванням копії доручення, засвідченого нотаріально);

Надає для ознайомлення (повертається заявнику разом з актом):

− копію документа, що підтверджує право власності на житлове приміщення з реєстрацією у відповідності до чинного законодавства України,

- довідки підприємств – надавачів житлово – комунальних послуг, які надають мешканцям міста послуги з постачання води, газу, теплової та електричної енергії, утримання житлових будинків та прибудинкових територій:

- про відсутність заборгованості з оплати цих послуг по квартирі, щодо якої вирішується питання переведення в нежитловий фонд;

- про те, що житлове приміщення є вільним фактично та юридично;

- про забезпечення сім’ї власника іншим житлом, що відповідає санітарним нормам, для постійного проживання;

− інструментальне обстеження конструктивних елементів квартири, яка пропонується до переведення, та квартир, що розташовані поруч і вище майбутнього нежилого приміщення, з урахуванням стану існуючих інженерних мереж,

− висновок про можливість дотримання вимог пунктів 1.5, 2.8, 2.50, 2.53, 2.55 ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки Основні положення», виконаний проектною організацією, яка має ліцензію на здійснення робіт з обстеження та проектування і попередньо погоджений з управлінням благоустрою та житлової політики виконкому міської ради;

− письмова згода власників та співвласників приватизованих квартир під’їзду жилого будинку та суміжних жилих квартир на реконструкцію приміщення для подальшого використання за певним призначенням (датовану не пізніше як за три місяці до  терміну подачі документів);

усього жилого будинку - для підприємств громадського харчування (закладів ресторанного господарства),  домових кухонь, розважальних закладів (комп’ютерних залів, фітнес-центрів, музичних автоматів і систем, більярдних та нічних клубів);

− засвідчені ксерокопії планів усіх поверхів будинку (для ЖБК та ОСББ – виписку з протоколу загальних зборів)

7 робочих днів

8

Погодження зміни функціонального використання об’єктів, переведених з житлового фонду в нежитловий

- Заява на ім'я голови районної у місті ради;

- копія документа, що підтверджує право власності на споруду

7 робочих днів 

9

Постановка на облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов

- Заява;

- довідка з місця роботи;

- копія паспорту;

- копія ідентифікаційного коду;

- довідка про зареєстрованих осіб;

- довідка про не перебування на обліку осіб, що потребують поліпшення житлових умов  за місцем роботи;

(у разі необхідності копії );

 - копія свідоцтва  про укладення шлюбу;

 - копія свідоцтва про народження дітей;

-  договір найму;

- копія документа, що підтверджують право власності на нерухоме майно, пільги

30 календарних днів

10

Видача довідки про перебування  на квартирному обліку у виконкомі районної в місті ради

- Заява;

- Копія документа, що посвідчує особу (копія паспорта, свідоцтва про народження дитини);

- довідка про зареєстрованих осіб

3 робочі дні
11

Бронювання квартир державного житлового фонду та видача охоронних свідоцтв (броні)

- Заява встановленого зразка;

- копія трудового договору / клопотання підприємства, установи про виділення житла;

- копія документа, що стверджує сімейні відносини з особою, до якої він виїжджає (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження, тощо);

- копія паспорту;

- довідка про зареєстрованих осіб

30 календарних днів

12

Оформлення та видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно житлового фонду:

-          в результаті приватизації

Оформлення та видача  свідоцтва про право власності на нерухоме майно житлового фонду в результаті приватизації:

-   заява;

- довідка з попереднього місця проживання з зазначенням терміну проживання та участі в приватизації;

- довідка про реєстрацію місця проживання  наймача;

- розрахунок площі квартири, що приватизується;

- технічний паспорт на квартиру.

30 календарних днів

-  видача дубліката свідоцтва (виданих виконавчим комітетом районної в місті ради)

       Отримання дублікату свідоцтва (виданого виконавчим комітетом Інгулецької районної у місті ради):

-  Заява від власника (власників) із наданням

-  згоди на обробку персональних даних;

-  документ, що посвідчує особу (паспорт, свідоцтво про народження);

-  копії право установчих документів на об’єкт нерухомого майна, засвідчених КП ДОР «Криворізьке БТІ» (уразі оформлення дублікату свідоцтва на кооперативну квартиру);

оголошення про втрату оригінала свідоцтва в друкованих ЗМІ

13

Видача ордерів (подовження терміну дії):

14.1 на квартири державного житлового фонду;

 

У разі видачі оригіналу ордеру:

- заява;

- витяг з протоколу засідання громадської комісії з житлових питань про виділення житлової площі.

У разі подовження терміну дії ордеру:

- заява про подовження терміну дії ордеру;

- копія паспорту;

- ордер

30 календарних днів

14.2 на службове житлове приміщення;

 

-У разі видачі оригіналу ордеру:

- заява;

- клопотання підприємства, установи, організації;

- копія паспорту;

- довідка про реєстрацію місця проживання;

-письмова згода членів сімї заявника про проживання в жилому службовому приміщенні

У разі подовження терміну дії:

- заява про подовження терміну дії ордеру;

- копія паспорту;

- ордер.

30 календарних днів

14.3 на житлову площу в гуртожитку; 

- Заява;

- клопотання підприємства, установи, організації щодо поселення громадянина  у гуртожиток;

- копія паспорту;

- копія ідентифікаційного коду;

- довідка з місця проживання про склад сім'ї  та реєстрацію місця проживання (у разі необхідності);

 - копія свідоцтва про укладення  шлюбу (у разі необхідності);

 - копії свідоцтв про народження дітей (у разі необхідності);

- договір найму;

- довідки з місця роботи на всіх повнолітніх членів сім'ї (у разі необхідності)

У разі подовження терміну дії:

- заява про подовження терміну дії ордеру;

- копія паспорту;

- ордер.

30 календарних днів

14.4 при здійсненні обміну квартир державного житлового фонду

- заява встановленого зразка;

- згода на обмін підприємства,  установи, організації;

- виписка      з      рішення      загальних      зборів      членів житлово-будівельного кооперативу (зборів уповноважених) про прийом даної особи до  кооперативу;

-  виписка з      рішення      загальних      зборів      членів житлово-будівельного кооперативу (зборів уповноважених) про  згоду на  обмін (надається при обміні жилих приміщень між членами одного й того ж житлово-будівельного кооперативу);

- документи, які   підтверджують   перебування   у   шлюбі  або перебування в родинних відносинах з кимось із осіб, які залишилися проживати у приміщенні, частина якого обмінюється (надається при обміні на частину жилого приміщення);

-  довідка лікувально-профілактичної     установи    за    місцем проживання заявника про відсутність у нього і  членів  його  сім'ї захворювання, яке перешкоджає проживанню у комунальній квартирі (надається  при  обміні  на  жиле приміщення в квартирі,  в якій проживає два або більше наймачів (членів житлово-будівельного кооперативу);

- письмова згода осіб,  які проживають у суміжному  (зв'язаному загальним  входом) жилому приміщенні (надається при обміні неізольованого жилого приміщення);

-  згода органу   опіки   і   піклування  (надається  при  обміні  жилого приміщення,  що  перебуває  в   користуванні   особи,   над   якою встановлено опіку або піклування);

- копія паспорту;

- копія ордеру на житло.

У разі подовження терміну дії:

- заява про подовження терміну дії ордеру;

- копія паспорту;

- ордер.

30 календарних днів

14

Унесення змін до квартирних облікових справ осіб, які перебувають на квартирному обліку та потребують поліпшення житлових умов

- Заява;

- довідка з місця реєстрації;

копія документу, що засвідчує зміни в складі сім’ї особи, що перебуває в черзі (свідоцтво про народження, свідоцтво про смерть, про укладення шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, усиновлення тощо )

30 календарних днів

15

Погодження унесення  змін до договору найму житла

- Заява погоджена з  особами, зареєстрованими в жилому приміщені,

- лист КП  « ЖЕО № 20»;

- копії паспортів всіх зареєстрованих осіб в жилому приміщені;

- ордер або виписка з фінансового рахунку;

копія свідоцтва про смерть основного квартиронаймача або документ, що підтверджує зміну місця проживання основного квартиронаймача

30 календарних днів
16

Включення та виключення квартир зі складу службових

-  Заява  підприємства, установи, організації про включення або виключення квартир зі складу службових;

погодження Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради

30 календарних днів

17

Визнання житлового будинку (квартири)  і гуртожитків  непридатним для проживання

Лист від управителя або заява від власника будинку;

- акт обстеження стану жилого будинку з відповідним висновком;

- технічний паспорт жилого будинку з даними про його фізичну зношеність;

- висновок проектної або науково-дослідної організації щодо технічного стану жилого будинку (жилого приміщення) та про неможливість або недоцільність проведення капітального ремонту будинку (жилого приміщення);

- висновок органу або закладу санітарно-епідеміологічної служби щодо відповідності жилого будинку (жилого приміщення) санітарним вимогам)

15 робочих днів

18

Погодження зручного  для населення режиму роботи об'єктів бізнесу:

18.1 погодження цілодобового або подовженого режиму роботи об’єкта бізнесу;

- Заява на ім'я голови районної у місті ради;

- копія документів про право власності на об’єкт або договору оренди приміщення;

копія правоустановчих документів на користування земельною ділянкою (у разі наявності)

До 30-ти календарних днів 

18.2 скасування подовженого або цілодобового режиму роботи об'єкта бізнесу

- Заява на ім'я голови районної у місті ради

До 30-ти календарних днів 

19

Завірення декларації, унесення змін, доповнень про розміщення  об’єкта бізнесу (тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, сфери послуг):

20.1 що  здійснюють торгівлю (постійно, сезонно, разово);

20.2 у сфери послуг;

20.3 у сфері відпочинку і розваг;

20.4 у сфері культури та ексурсійно-туристичних послуг;

20.5 у сфері фізкультурно-оздоровчих та спортивних послуг

- Заява на ім'я заступника голови районної у місті ради;

- бланк декларації про розміщення об’єкта бізнесу у 2-х примірниках;

- повідомлення про зовнішній вигляд об’єкта з наявністю відповідної вивіски, інформації про його належність, режиму роботи, зручностей для маломобільних груп населення у прийнятий для нього спосіб, у т.ч. з використанням електронного формату, фотографій, тощо 

2 робочі дні

20

Анулювання декларації про розміщення об’єкта бізнесу (тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, сфери послуг)

- Заява на ім'я заступника голови районної у місті ради;

- оригінал декларації (картки обліку) про  розміщення об'єкта бізнесу

2 робочі дні

21

Оформлення спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за утримання та збереження молодняка великої рогатої худоби

- заява;

- копія паспорту фізичної особи;

копія паспорту на кожну голову молодняку великої рогатої худоби з ветеринарною карткою до такого паспорту;

- копію витягу з Єдиного державного реєстру тварин (в разі утримання 10 і більше голів молодняку);

- копія документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків або копію сторінки паспорту для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають про це відповідну відмітку в паспорті органу державної податкової служби;

- копія довідки або договору про відкриття рахунку в банківській установі (обов’язково з визначенням адреси банківської установи);

- довідка-підтвердження про наявність молодняку великої рогатої худоби, видана ветеринарною службою району

До 15-ти робочих днів

Сфера будівництва

22

Переведення дачного чи садового будинку, що відповідає державним будівельним нормам, у житловий будинок

- заява;

- копія документа про право власності на дачний чи садовий будинок, засвідчена в установленому порядку;

- письмова згода співвласників (за наявності) на переведення такого будинку в жилий;

- звіт про проведення технічного огляду дачного чи садового будинку з висновком про його відповідність державним будівельним нормам.

30 календарних днів

Сфера освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту

23

Про встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами чи дітьми, позбавленими батьківського піклування, у тому числі над дітьми позбавлених батьківського піклування

- Заяви осіб, що мають намір здійснювати  опіку/ піклування над дітьми-сиротами чи дітьми, позбавленими батьківського піклування, у тому числі над дітьми позбавлених батьківського піклування;

- довідка про доходи за останні шість місяців або копія декларації про доходи, засвідчену в установленому порядку;

- документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;

- копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);

- довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендації центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;

- копія паспортів;

- висновок про стан здоров'я заявника, складений за формою;

- довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана органами внутрішніх справ за місцем проживання заявників;

- письмова згода всіх повнолітніх членів сім'ї, що проживають разом з особами, що бажають взяти дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування;

- довідка від нарколога та психіатра для осіб, які проживають разом із заявниками

30 календарних днів

24

Улаштування дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, у сім’ю громадян-дитячий будинок сімейного типу, прийомної сім’ї

- заява прийомних батьків/ батьків-вихователів;

- свідоцтво про народження дитини;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі наявності);

- відомості про батьків та родичів дитини;

- довідка про склад сім'ї або осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, будинку;

- документи, які підтверджують право власності дитини на нерухомість (у разі наявності);

- опис майна дитини;

- висновок про стан здоров'я, фізичний та розумовий розвиток дитини, складений за формою;

- відомості або документи про освіту дитини (для дітей шкільного віку);

дублікат обліково-статистичної картки;

- довідки про призначення та виплату пенсії, державної соціальної допомоги, аліментів тощо (у разі наявності);

- щадна книжка дитини або договір про відкриття рахунка в установі банку (у разі наявності);

- рішення про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування.    

30 календарних днів

25

Вибуття з прийомної сім’ї (дитячого будинку сімейного типу) прийомної дитини (дитини-вихованця)

- заява прийомних батьків/ батьків-вихователів із зазначенням причини;- заява дитини із зазначенням причини (у зв'язку з досягненням повноліття, наданням повної цивільної дієздатності, завершенням навчання у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, інше.)

- свідоцтво про народження;

- копія картки фізичної особи — платника податку;

- рішення про надання дитині статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

- відомості про батьків (документи, які підтверджують відсутність батьків або неможливість виконання ними своїх обов'язків);

- відомості про наявність і місце проживання братів і сестер, інших близьких родичів;

- опис майна;

- у разі наявності рухомого або нерухомого майна - документи або засвідчені в установленому порядку їх копії, які підтверджують право власності дитини на це майно або право користування цим майном чи його часткою;

- документи про освіту (у разі наявності);

- ощадна книжка дитини або договір про відкриття рахунка в установі банку (у разі наявності)

30 календарних днів

26

Збереження права користування житлом за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування

 - Заява опікуна (або подання служби у справах дітей);

 - копія рішення виконкому районної у місті ради про влаштування дитини;

 - копія свідоцтва про народження дитини;

 - відомості про батьків;

 - довідка з місця реєстрації дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування;

- акт обстеження житлово-побутових умов;

- довідка з місця перебування дитини (у разі перебування дитини у державному закладі).

30 календарних днів
27

Встановлення опіки над майном дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування

- Заява;

- копія рішення про влаштування дитини;

- опис майна, над яким встановлюється опіка;

- документи, які підтверджують право власності дитини на майно;

- акт обстеження житлово-побутових умов потенційного  опікуна над майном та висновок про можливість виконання ним обов'язків опікуна;

- заява опікуна, піклувальника дитини про відмову бути опікуном над майном дитини, засвідчена нотаріально або написана ним власноручно в присутності посадової особи, яка здійснює прийом документів, про що робиться позначка на заяві із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, підпису посадової особи та дати.

30 календарних днів

28

Надання згоди:

28.1 на укладання договорів відчуження майна (у тому числі дарування, міни та інших), право власності чи користування яким мають діти;

 

- заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників);

- копія паспорта,  копія картки фізичної особи — платника податку;

- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно;

- у разі надання згоди на укладання договорів дарування на ім’я  дитини – документ, що підтверджує право власності на те  майно, що дарується, технічний паспорт нерухомого майна, що дарується;

- витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія довідки про реєстрацію місця проживання;

- копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);

- копія рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності)

 

28.2 на приватизацію житла дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

 

заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників);

- копія паспорта,  копія картки фізичної особи — платника податку;

- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно;

- витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія довідки про реєстрацію місця проживання;

- копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);

- копія рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності).

28.3 на тимчасове заселення житла, що зберігається за дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, що належить ім на праві власності, на умовах оренди;

- заява орендаря та опікуна над майном дитини;

- копія право установчих документів на нерухоме майно;

- копія паспорта орендаря та опікуна над майном дитини;

- довідка про заробітну плату, доходи орендаря;

- копія рішення виконкому районної у місті ради про влаштування дитини;

- копія свідоцтва про народження дитини;

-акт обстеження житлово-побутових умов збереженого житла;

- копія довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб за адресою збереженого житла

28.4 на виділ (визначення) частки в спільній сумісній власності на нерухоме майно, де право власності чи право користування мають діти;

 

- заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників);

- копія паспорта,  копія картки фізичної особи — платника податку;

- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно;

- витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія довідки про реєстрацію місця проживання;

- копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);

- копія рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності)

28.5 на продаж автотранспорту (його частини), який належить малолітній (неповнолітній) дитині;

 

- заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників);

- копія паспорта,  копія картки фізичної особи — платника податку;

- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на автотранспорт;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія довідки про реєстрацію місця проживання;

- копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності)

28.6 на зняття з реєстрації місця проживання  та реєстрацію місця проживання дітей-сиріт чи дітей, позбавлених батьківського піклування, стосовно яких встановлено опіку(піклування)

- Заява опікуна, піклувальника;

- копія паспорта,  копія картки фізичної особи — платника податку;

- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на майно;

- витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія довідки про реєстрацію місця проживання;

- копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);

- копія рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);

- документи, що підтверджують реєстрацію наступного місця проживання дитини

29

Перевірка цільового витрачання аліментів

- Заява;

- копія паспорта заявника;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія рішення про стягнення аліментів;

- довідка про сплату аліментів

30 календарних днів
30

Вирішення спору між батьками щодо зміни прізвища малолітньої дитини

 

- Заява;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копії паспортів батьків дитини;

- довідка з місця реєстрації або проживання батьків та дитини

30 календарних днів
31

Визначення способу участі одного з батьків у вихованні та спілкуванні з дитиною

- Заява;

- копія паспорта заявника;

- довідка з місця реєстрації (проживання);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу (у разі наявності);

- копія свідоцтва про народження дитини

30 календарних днів
32

Визначення місця проживання малолітньої дитини в разі вирішення спору між батьками

- Заява;

- копія паспорта заявника;

- довідка з місця реєстрації (проживання);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу (у разі наявності);

- копія свідоцтва про народження дитини;

- довідка з місця навчання, виховання дитини;

- довідка про сплату аліментів (у разі наявності);

- акт обстеження умов проживання служби у справах дітей за місцем проживання того з батьків, який проживає на іншій адміністративно – територіальній одиниці та бажає, щоб з ним проживала дитина

30 календарних днів

33

Надання повної цивільної дієздатності  особі, яка досягла шістнадцяти років, за згодою законного представника

- заява неповнолітньої дитини;

- копія паспорта або свідоцтва про народження;

- письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальників;

- копія свідоцтва про народження дитини або довідка з місця роботи неповнолітнього

30 календарних днів

Сфера охорони праці та соціального захисту населення

34

Повідомна реєстрація колективного договору

 - Колективний договір разом з додатками  у кількості примірників, що відповідає кількості сторін, які укладають договір, та копію договору (з додатками)

- зміни (доповнення) до колективного договору

7 робочих днів

35

Надання згоди на укладення договору довічного утримання відносно житла, на частину якого дитина має право власності або право користування

- Заява кожного з батьків (опікунів, піклувальників);

- копія паспорта,  копія картки фізичної особи — платника податку;

- документ, що підтверджує право власності (користування) дитини на відчужуване майно;

- витяг з реєстру прав власності на нерухоме майно, виданий відповідно до законодавства;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- копія довідки про реєстрацію місця проживання;

- копія рішення про встановлення опіки над дитиною (для опікунів, піклувальників);

- копія рішення про встановлення опіки над майном дитини (для опікунів, піклувальників);

- копія свідоцтва про укладання або розірвання шлюбу між батьками дитини (у разі наявності).

30 календарних днів

36

Ухвалення рішення про створення прийомної сім’ї чи дитячого будинку сімейного типу

- Заява кандидатів із зазначенням інформації про наявність або відсутність кредитних зобов’язань;

- довідка про доходи за останні шість місяців або довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку);

- довідка про наявність/відсутність виконавчого провадження стосовно боргових зобов’язань;

- копія довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення;

- копія свідоцтва про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);

- довідка про проходження курсу навчання з виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і рекомендації центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо включення кандидатів до єдиного банку даних;

- копії паспортів;

- висновок про стан здоров'я заявника, складений за формою;

- довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;

- письмова згода всіх повнолітніх членів сім'ї, що проживають разом з кандидатами, засвідчена нотаріально;

- довідка про стан здоров’я осіб, які проживають разом із заявниками         

30 календарних днів

37

Припинення функціонування прийомної сім’ї чи дитячого будинку сімейного типу

- Заява прийомних батьків/ батьків-вихователів із зазначенням причини (несприятливі умови для виховання та спільного проживання дітей (тяжка хвороба батьків, відсутність взаєморозуміння з дітьми, конфліктні стосунки між дітьми, невиконання прийомними батьками/батьками-вихователями обов’язків щодо належного виховання, розвитку та утримання дітей), порушення  схеми антиретровірусної  терапії дитини,повернення прийомних дітей/вихованців рідним батькам (опікуну, піклувальнику, усиновителю), досягнення  дитиною повноліття, досягнення   батьками   пенсійного  віку, з метою усиновлення  дитини іноземцями, за  згодою  сторін, з інших причин, передбачених договором,  за  рішенням  суду,  за  наявності обставин, зазначених  у  статті  212  Сімейного кодексу України; якщо прийомним батькам/батькам-вихователям або членам сім'ї, з якими вони проживають на спільній житловій площі, у тому числі малолітнім та неповнолітнім дітям, діагностовано захворювання, перелік яких затверджений МОЗ щодо осіб, які не можуть бути усиновлювачами;зміна місця проживання, інше);- копії паспортів;- рішення виконкому районної у місті ради про створення прийомної сімї, дитячого будинку сімейного типу;- договір про влаштування дитини;

- акт обстеження умов проживання прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу за новим місцем проживання

30 календарних днів

38

Оформлення та видача посвідчення (дублікатів посвідчення, продовження строку дії посвідчення) батьків і дитини з багатодітної сім’ї, дитини з багатодітної сім’ї після досягнення нею шестирічного віку

Оформлення посвідчення вперше:

-  Заява батька або матері про видачу посвідчень;

- копія свідоцтв про народження дітей;

- копії сторінок паспорта батька та матері з відомостями про прізвище, ім'я, по батькові, дату його видачі та місце реєстрації;

- довідка про склад сім'ї;

- фотокартки (батьків і дітей) розміром 3 см.х4 см.;

- довідка про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення структурним підрозділом не видавалися (у разі реєстрації батьків за різним місцем проживання).

Подовження терміну дії посвідчення:

1) для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання:

- заява одного з батьків про подовження дії посвідчень;

- довідки із загальноосвітнього, професійно-технічного, вищого навчального закладу;

- довідки про реєстрацію місця проживання або перебування особи під час навчання;

2) для дітей, яким виповнилося 14 років:

- заява одного з батьків про подовження дії посвідченя;

- фотокартка дитини розміром 30 х 40 міліметрів;

3) для сімей, де народилася дитина:

- заява одного з батьків про подовження дії посвідчень;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- довідки про склад сім’ї.

Видача дублікату посвідчення:

- заява батька або матері про видачу посвідчень;

- копія свідоцтв про народження дітей;

- копії сторінок паспорта батька та матері з відомостями про прізвище, ім'я, по батькові, дату його видачі та місце реєстрації;

- довідка про склад сім'ї;

- фотокартки (батьків і дітей) розміром 3 см.х4 см.;

- довідка про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення структурним підрозділом не видавалися (у разі реєстрації батьків за різним місцем проживання);

- оголошення у друкованих засобах масової інформації щодо втрати посвідчення

 

До 5-ти робочих днів
39

Надання статусу дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування

- копія свідоцтва про народження дитини;

- документи, які підтверджують статус дитини (свідоцтва про смерть батьків, вирок суду про відбування покарання або розшук, висновок лікарсько – консультативної комісії, акт міністерства охорони здоров’я та міністерства внутрішніх справ про покинуту чи знайдену дитину);

- Наказ служби у справах дітей про тимчасове влаштування дитини (у разі потреби)

30 календарних днів
40

Повернення дітей батькам (втрата малолітньою (неповнолітньою) дитиною статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, та повернення її на виховання батькам)

- Заява матері, батька;

- копія паспорта;

- відомості про батьків:

1) рішення суду про позбавлення батьківських прав; скасування рішення суду про відібрання дитини у батьків без позбавлення батьківських прав; скасування рішення суду про визнання матері, батька дитини недієздатними; скасування рішення суду про оголошення матері, батька дитини померлими; скасування рішення суду про оголошення матері, батька дитини безвісно відсутніми; поновлення матері, батька дитини у батьківських правах; повернення батькам дитини, яка в судовому порядку була відібрана у них; визнання матері, батька дитини дієздатними; визнання батьківства;

встановлення факту батьківства;

2) довідка про повернення матері, батька з місць позбавлення волі;

3) довідка про звільнення матері, батька з-під варти;

4) висновок  лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про відсутність у батька, матері хвороби, що перешкоджає виконанню ними батьківських обов'язків;

5) відомості про повернення, місцезнаходження матері, батька, які перебували на тимчасово окупованій території або в районі проведення антитерористичної операції;

- документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;

- довідка про наявність або відсутність заробітку чи іншого доходу

30 календарних днів

 

Сфера вирішення питань адміністративно-територіального устрою

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна:

41.1 будинку, якщо об’єкт побудовано;

- Заява;

- копія свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил;

- копія документа, який підтверджує право користування земельною ділянкою;

- копія технічного паспорта на об'єкт нерухомості

30 календарних днів

41.2 приміщенням (у разі реконструкції не-житлових приміщень, розташованих у житловому будинку);

- Заява;

- копія документа, який підтверджує право власності на об’єкт нерухомості;

- копія свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил

41.3 об’єктам нерухомого майна - приміще-нню (у разі об’єднання житлових приміщень у одне);

- Заява;

- копія правоустановчого документа на житлові приміщення;

- копія акта комісії про введення в експлуатацію об’єкта після перепланування, затвердженого управлінням благоустрою та житлової політики виконкому міської ради

41.4 будівлям та спорудам (у разі, якщо будівництво не завершено);

-    Заява;

-    копія дозволу на виконання будівельних робіт;

- копія документа, що підтверджує право користування земельною ділянкою

41.5 приміщенням та об’єктам комунальної власності міста, що перебувають у оренді;

- Заява;

- копія договору оренди нежитлового приміщення або об’єкта;

- копія технічного паспорта нежитлового приміщення або об’єкта

41.6 будівлям та спорудам (у разі визнання права власності на об'єкт нерухомості за рішенням суду);

- Заява;

- копія рішення суду;

- копія технічного паспорта на об’єкт нерухомості

41.7 об’єктам (у разі впорядкування нумерації існуючих капі-тальних будівель та споруд);

- Заява;

- копії документів, що підтверджують право користування або власності на капітальну будівлю або споруду;

- копія технічного паспорта на будівлю або споруду

41.8 об’єктам (у разі обєднання домоволодінь або виділених окремих часток домоволодіння);

 

- заява;

- правоустановчі документи на домоволодіння;

-повідомлення комунального підприємства Дніпропетровської обласної ради «Криворізьке бюро технічної інвентаризації» про необхідність присвоєння поштової адреси;

- копія технічного паспорта на домоволодіння

41.9 будівлям і спорудам (у разі впорядкування місцезнаходження гаражних кооперативів, садівничих товариств);

 

- заява;

- копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (за наявності), рішення районної у місті (міської) ради про реєстрацію, статуту юридичної особи, завірену належним чином;

- схема розташування гаражно-будівельного кооперативу чи садівничого товариства, або план зовнішніх земельних меж, або ситуаційна схема;

- копія документа, що підтверджує право користування земельною ділянкою, рішення районної у місті (міської) ради про виділення земельної ділянки під розташування об’єкту

41.10 об’єктам, що утворилися в результаті поділу або виділу частки з нерухомого майна

- Заява;

- копія правоустановчих документів на об’єкт нерухомого майна;

- висновок щодо технічної можливості поділу обєкта нерухомого майна або висновок про виділ в натурі частки нерухомого майна, виготовлений суб’єктом господарювання, що згідно з чинним законодавством України здійснює технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна;

- копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна

42

Надання інформації  про перейменування / правопис назви вулиці (провулку)

- Заява

3 робочі дні

Забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян

43

Надання дозволу на створення органу самоорганізації населення (будинкових, вуличних, квартальних комітетів, комітетів мікрорайонів)

- Заява ініціативної групи на ім'я голови районної у місті ради;

- протокол зборів мешканців відповідної території щодо створення органу самоорганізації населення;

- список учасників зборів жителів за місцем проживання із зазначенням прізвища, імені, по батькові, року народження, серії і номера паспорта та домашньої адреси кожного учасника зборів;

- проект Положення про орган самоорганізації населення.

60 календарних днів
44

Легалізація органу самоорганізації населення (будинкових, вуличних, квартальних комітетів, комітетів мікрорайонів)

- Заява на голову районної у місті ради;

- копія рішення сесії районної у місті ради про надання дозволу на створення органу самоорганізації населення;

- протокол зборів мешканців відповідної території щодо членів органу самоорганізації населення та його персональний склад, про затвердження Положення, про обрання уповноважених представників для проведення реєстрації органу самоорганізації населення шляхом письмового повідомлення;

- Положення, затверджено зборами жителів за місцем проживання

30 календарних днів
45

Узгодження статутів (положень) громадських формувань з охорони громадського порядку

-Заява;

- статут (положення) громадських формувань з охорони громадського порядку в 2-х примірниках

30 календарних днів
46

Видача довідки про роботу колишнім працівникам виконкому ра-йонної в місті ради

-Заява;

- копія паспорту;

- копія трудової книжки (за наявності)

5 робочих днів

47

Видача довідки про доходи колишнім працівникам виконкому ра-йонної в місті ради

-Заява;

-копія паспорту;

- копія трудової книжки (за наявності)

3 робочі дні

48

Видача архівної довідки виконкому районної в місті ради

- Заява;

- копія паспорту громадянина України

 

5 робочих днів