Головна / Довідник споживача / Зразки заяв до підприємця

Зразки заяв до підприємця

Зразки заяв до суб’єктів господарювання

 

Кому _____________________________

______________________________________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

______________________________________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

Заява

у разі придбання товару неналежної якості

 

«____»____________ 20__ р в вашому(ій)  магазині (організації) я придбав (замовив) ___________________________________________________________________________ .

(найменування товару)

Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що 

(найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Через ____________ після придбання в _____________ виявились наступні недоліки:

(термін)                                                          (найменування товару)

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас усунути зазначені недоліки протягом 14 календарних днів. У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас замінити товар на такий самий належної якості або повернути кошти.

Прошу Вас надати копії документів, що засвідчують якість і походження _________________________________________________________________________. 2

(найменування товару)

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                    Підпис

 

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Примітки:

1 - Заява складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.

2 - у разі сумніву, щодо якості і походження товару.

 

Кому _____________________________

______________________________________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

______________________________________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Заява

у разі неналежного виконання послуги (роботи)

 

«____»____________ 20__ р в вашому(ій) магазині (організації) я замовив __________________________________________________________________________ .

(найменування роботи (послуги)

Вартість роботи (послуги) складає _______ грн., що підтверджується копією договору (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

(найменування роботи (послуги)

підтверджується копією гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).

Через __________ після виконання в ________________ виявились наступні недоліки:

(термін)                                                       (найменування роботи (послуги)

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас безоплатно усунути зазначені недоліки у виконаній роботі (наданій послузі) у строк 14 днів.

У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас розірвати договір про виконання робіт (надання послуг) та повернути кошти.

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                    Підпис

 

Додатки:

  1. Копія договору (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).

 

Примітки:

1 - Заява складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.

 

Кому ____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Заява

щодо обміну якісного товару

 

 

«____»____________ 20__ р в вашому(ій)  магазині (організації) я придбав (замовив) _______________________________________________________________________________ .

(найменування товару)

Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

(найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», у зв’язку з тим, що він не задовольнив мене за формою (габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням), прошу Вас обміняти ______________________ на аналогічний .                                                                                                      (найменування товару)

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                    Підпис

 

 

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або інший документ, що його замінює) тощо.

 

Примітки:

1 - Заява складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.