Головна / Новини / Суспільство / Управління преси та внутрішньої політики виконкому Криворізької міськради

Управління преси та внутрішньої політики виконкому Криворізької міськради

Ю. Вілкул: З першого дня війни у нас цілодобово працює єдиний «Контакт–центр1520» до якого криворіжці можуть звертатися зі всіма питаннями, що їх турбують.
На прямому зв’язку 24/7. З першого дня війни «Контакт-центр1520» перейшов на цілодобовий режим роботи та приймає усі дзвінки від криворіжців з будь-яких питань, що їх хвилюють.
Оператори прийняли понад 2300 заявок та надали мешканцям понад 4 тисячі консультацій.
В. о. міського голови Кривого Рогу – заступник голови Ради оборони Кривого Рогу Юрій Вілкул провів робочу нараду із операторами «Контакт-центру», подякував їм за щоденну, надважливу працю.
«Зараз вкрай важливо підтримати людей, адже інформації дуже багато, вона різна, а наші мешканці мають знати достовірну та об’єктивну інформацію про ситуацію у місті, про найважливіші аспекти життєдіяльності по кожній галузі. І все це ви роз’яснюєте криворіжцям – за це вам велика вдячність! Фактично, «Контакт – центр» - це не лише комунікаційний майданчик, у нинішній ситуації він став майданчиком психологічного розвантаження для мешканців.
Що стосується питань, з якими звертаються жителі. То, вони змінюються в залежності від того як змінюється ситуація. В цілому ж, тематика дзвінків приблизно однакова, це - безпека людей, забезпеченість медикаментами, продуктами харчування, соціальні виплати. Жоден дзвінок не залишається без відповіді. Роз’яснення надаються або одразу, або ж протягом доби мешканець отримує конкретну відповідь на своє запитання», - сказав Юрій Вілкул. 
У «Контакт-центрі», наразі, працює 40 операторів, в кожну змінну (денну та нічну) - по 10 спеціалістів.
Інна Сторожук, координатор «Контакт–центру 1520» зазначила:
«У нас налагоджена гарна взаємодія зі всіма виконавцями заявок, які можуть правильно скоригувати та надати ту чи іншу інформацію. Дуже багато питань було щодо міток на будинках, покрівлях, підозрілих осіб – такі заявки одразу направляємо правоохоронцям та до виконкомів райрад. Задавали питання з приводу цін в об’єктах бізнесу, чому немає в банках готівки, пояснюємо що банки працюють у звичайному режимі, однак є ажіотажний попит, який створюється самими ж мешканцями. Наше завдання - заспокоїти людей і швидко реагувати на ті виклики, які їх хвилюють. Зараз жителів хвилюють й питання соціальної допомоги, виплати пенсій, чи можна оформити шлюб, зареєструвати дитину. Тобто, не зважаючи на воєнний стан, люди продовжують жити своїм звичним життям, хочуть знати що їх чекає. По галузі медицини, запитують де можна придбати інсулін – для цього тримаємо зв'язок із управлінням охорони здоров’я, фахівці якого надають нам оновлені списки аптек. Взагалі - у нас надзвичайні мешканці - вони часто залишають подяки за надану допомогу!».
Основне завдання операторів «Контакт-центру» - не просто сформувати заявку і відправити на виконання, а максимально інформувати мешканців про ситуацію, що відбувається у місті і допомагати безпосередньо під час прийому дзвінка.
Фахівці «Контакт–центру 1520» наголошують: жоден дзвінок не залишається поза увагою, адже в операторів є можливість бачити який дзвінок вони пропустили і вони обов’язково перетелефонують заявнику.