Головна / Документи виконкому / Звіти виконкому / Звіт щодо розгляду звернень громадян у 2017 році

Звіт щодо розгляду звернень громадян у 2017 році

Реалізуючи вимоги Конституції, Закону України «Про звернення громадян» та інших регламентуючих документів з цього питання виконкомом Інгулецької районної у місті ради вживаються заходи, спрямовані на вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, на розв’язання проблем, які спричиняють такі скарги.

Протягом 2017 року виконкомом районної у місті ради проведено 41 інформаційну зустріч, 9 днів «прямого» телефону,  11 сходів громадян. Даний вид роботи сприяє поліпшенню у вирішенні нагальних питань населення. Саме завдяки цим заходам частина життєво-важливих проблем громадян вирішується безпосередньо на місцях .

Питання якісного та своєчасного розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян щотижня розглядається на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та оперативних нарадах при заступниках голови ради.  Доповідається стан роботи зі зверненнями громадян, вказується на недоліки в роботі, ставляться конкретні завдання по їх усуненню та вдосконаленню роботи у цьому напрямку.

За 2017  рік виконкомом районної у місті ради опрацьовано 6633 звернення. Із них: 2648 отримано керівництвом виконкому районної у місті ради, службою відповідальних чергових опрацьовано 3985 звернень громадян.

У числі звернень , що надійшли на розгляд до керівництва виконкому районної у місті ради: письмових -653, на особистих прийомах - 255, від державної установи «Урядовий контактний центр» -1248,  з контакт-центру «Гаряча лінія голови ОДА» - 492.  Також від фізичних осіб отримано 27 запитів на інформацію.

У зверненнях, що надійшли до керівництва виконкому районної у місті ради: письмово, на особистий прийом мешканцями було порушено 1037 питань. Найбільшу питому вагу складають питання комунального господарства -522 звернення (50% від загальної кількості питань), соціального захисту -326 звернень (31%), забезпечення законності, охорони правопорядку -92 звернення (8,8%), житлової політики  -38 звернень (3,6%).

         Протягом 2017 року виконкомом районної у місті ради розглянуто 89 колективних звернення, що становить 9,8% від загальної кількості звернень.

         Звернення мешканців, які неможливо вирішити одразу, ( ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла, благоустрою прибудинкових та паркових зон) беруться на контроль та включаються  в  перспективні  плани  робіт.

         Виконкомом районної у місті ради за рахунок районного бюджету протягом 2017 року  виділено 62590 грн для надання матеріальної допомоги окремим мешканцям. Ці кошти, відповідно до Положення про надання одноразової грошової допомоги, отримали 223 мешканця району.

         Планом роботи загального відділу районної у місті ради передбачено перевірку організацій та установ  району на предмет виконання законодавства України та ведення діловодства щодо звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 24 перевірки, надано практичну та  організаційно-методичну допомогу, рекомендації щодо порядку організації роботи і ведення обліку звернень громадян. За результатами перевірок зроблені висновки, що  прийоми громадян ведуться у відповідності до затверджених  графіків , діловодство за зверненнями громадян відповідає вимогам чинного законодавства України.

         У районній у місті раді і надалі продовжується робота по організації роботи зі зверненнями громадян та  залишається одним із пріоритетних напрямів діяльності