Головна / Соціальний захист населення / ДІЯЛЬНІСТЬ НАДАВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В РАЙОНІ / КУ «Територіальний центр соціального обслуговування №2 в Інгулецькому районі» впроваджує нову послугу «КОНСУЛЬТАТИВНИЙ КРИЗОВИЙ ТЕЛЕФОН»

КУ «Територіальний центр соціального обслуговування №2 в Інгулецькому районі» впроваджує нову послугу «КОНСУЛЬТАТИВНИЙ КРИЗОВИЙ ТЕЛЕФОН»

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

Комунальна установа «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) №2 в Інгулецькому районі» Криворізької міської ради впроваджує нову послугу «КОНСУЛЬТАТИВНИЙ КРИЗОВИЙ ТЕЛЕФОН» для осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Соціальна послуга полягає у забезпеченні якісної, оперативної, короткотривалої допомоги, захисту і підтримки особам, які переживають кризову ситуацію, у тому числі насильство в сім’ї, не можуть самостійно сформувати ефективні способи
реагування та адаптації до кризової ситуації, а також в організації і застосуванні заходів щодо її усунення, мінімізації або подолання.


У нас Ви можете отримати поради:
Психолога
– психологічна підтримка;
– індивідуальна консультація психолога з метою зменшення до певної міри проявів емоційного напруження та стабілізації психологічного стану; мобілізації внутрішніх і зовнішніх ресурсів особистості, що дає змогу осмислити те, що відбулося, усвідомити, що загроза небезпеки, втрати, смерті позаду;
Соціального працівника
– який надасть роз’яснення з правових питань та юридичних консультацій з питань організації соціального обслуговування та надання соціальних послуг;
Фахівця з соціальної роботи або соціального працівника
– сприяння в організації консультування отримувачів послуги із соціально-правових питань, питань отримання комунально-побутових, медичних, соціальних послуг, питань представлення й захисту інтересів отримувачів соціальної послуги у державних
і місцевих органах влади, в установах, організаціях, підприємствах, громадських об’єднаннях, допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, надання інформації з питань соціального захисту населення.


ГРАФІК РОБОТИ: Пн-Пт 08:00-18:00
Наші контакти «Гарячої лінії»
Електрона адреса – tcso2kmr@gmail.com
Телефон - +38(068)-440-08-57
Телефонуйте або пишіть нам на електрону адресу і ми зможемо допомогти Вам!