Головна / Довідник споживача / Зразки заяв до суб’єктів господарювання

Зразки заяв до суб’єктів господарювання

Зразки заяв до суб’єктів господарювання

Кому _____________________________

______________________________________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

______________________________________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

Заява

про відшкодування неустойки

 

«____»____________ 200__ р в вашому(ій)  магазині (організації) я придбав (замовив) ___________________________________________________________________________ .

(найменування товару)

Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що 

(найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

В процесі експлуатації в товарі виявилися недоліки, в результаті чого ваше підприємство торгівлі організувало гарантійний ремонт через авторизований сервісний центр. Відповідно до п.9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»  усунення  недоліків в товарі здійснюється протягом 14 календарних днів, або за домовленістю сторін. Між мною та вашим магазином не була досягнута домовленість щодо збільшення терміну (понад 14 днів) виконання гарантійного ремонту.   Тому, керуючись п.9 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу відшкодувати мені неустойку за кожний прострочений день 1% від вартості товару понад 14 календарних днів з моменту прийняття вами товару на ремонт. А саме:

Прошу Вас надати копії документів, що засвідчують якість і походження придбаного мною товару (сертифікат відповідності та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи).

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися із скаргою до органів захисту прав споживачів та до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                    Підпис

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Примітки:

 - Претензія складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.

Кому _____________________________

______________________________________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

______________________________________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Заява

у разі неналежного виконання послуги (роботи)

 

«____»____________ 200__ р в вашому(ій) магазині (організації) я замовив __________________________________________________________________________ .

(найменування роботи (послуги)

Вартість роботи (послуги) складає _______ грн., що підтверджується копією договору (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

(найменування роботи (послуги)

підтверджується копією гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).

Через __________ після виконання в ________________ виявились наступні недоліки:

(термін)                                                       (найменування роботи (послуги)

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас безоплатно усунути зазначені недоліки у виконаній роботі (наданій послузі) у строк 14 днів.

У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас розірвати договір про виконання робіт (надання послуг) та повернути кошти.

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

Дата                                                                                                    Підпис

Додатки:

  1. Копія договору (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).

 

Примітки:

1 - Претензія складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.

 

Кому ____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Заява

щодо обміну якісного товару

 

 

«____»____________ 200__ р в вашому(ій)  магазині (організації) я придбав (замовив) _______________________________________________________________________________ .

(найменування товару)

Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що

(найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», у зв’язку з тим, що він не задовольнив мене за формою (габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням), прошу Вас обміняти ______________________ на аналогічний .

(найменування товару)

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                    Підпис

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або інший документ, що його замінює) тощо.

Примітки:

1 - Претензія складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.