ПРОЗОРИЙ ОФІС СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ
«Прозорий офіс соціальних послуг» розпочав роботу у грудні 2017 року. Цей проект був реалізований Інгулецькою районною у місті радою за ініціативою міського голови Юрія Вілкула. Створення «Прозорого офісу соціальних послу» стало логічним етапом процесу запровадження нової філософії відносин між владою і мешканцями міста.
Згідно із затвердженим виконкомом Інгулецької районної у місті ради Положенням «Прозорий офіс соціальних послу» – робочий орган управління праці та соціального захисту населення, який об’єднує спеціалістів управління праці та соціального захисту населення, спеціалістів Пенсійного фонду та спеціалістів районного Центру зайнятості для забезпечення взаємодії усіх учасників офісу у досягненні його мети.
«Прозорий офіс соціальних послуг»- це клієнт-орієнтована система надання соціальних послуг. Основними засадами офісу є :
- Надання усіх соціальних послуг в одному приміщенні;
- Єдиний алгоритм оформлення документів;
- Забезпечення сприятливих умов в обслуговуванні для людей з обмеженими фізичними можливостями та дітей клієнтів.
У приміщенні офісу надається більше ніж 92 види соціальних послуг, затверджених рішенням виконкому, в тому числі: послуги соціального захисту- 76, послуги пенсійного фонду -14 , послуги Центру зайнятості - 3.
У фронт - офісі розміщено 13 робочих місць, які об’єднані в єдину комп’ютерну мережу :
- 9 спеціалістів управління праці та соціального захисту населення;
- 3 спеціалісти управління Пенсійного Фонду в м. Кривий Ріг;
- 1 спеціаліст районного Центру зайнятості.
У бек-офісі розміщені спеціалісти сектору прийняття рішень відділу грошових виплат і компенсацій та спеціалісти відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат.
При зверненні до «Прозорого офісу соціальних послуг» мешканці району вже на рецепції отримують послуги довідково-інформаційного характеру, консультаційну допомогу щодо отримання послуг соціального характеру, допомогу у отриманні в терміналі талону на прийом.
Після отримання талону громадяни очікують виклику електронної черги та проходять до відповідної зали. Над кожним спеціалістом є електронне табло яке вказує на номер талону та орієнтує громадян до якого спеціаліста він має звернутись. У визначені законодавством терміни спеціалісти надають послуги соціального характеру ( призначають державні соціальні допомоги, субсидії, надають матеріальну допомогу та інше).
Про результати розгляду заяв заявники отримують на рецепції повідомлення про призначення (не призначення) допомог та субсидій.
За період функціонування «Прозорого офісу соціальних послуг» отримані позитивні відгуки від громадян – починаючи від зручного, сучасного, оснащення приміщень до уніфікованих процедур отримання різних видів послуг в одному місці.
За 2 місяці функціонування «Прозорого офісу соціальних послуг» було надано 3,2 тис. послуг з питань соціального захисту та 1,3 тис. послуг стосовно пенсійного забезпечення. Таким чином, кожного дня звертається понад 100 громадян з різних питань.
В офісі забезпечується надання заявнику максимум послуг в єдиному просторі, прозорість та зрозумілість процедур їх надання. За рахунок організації процесу та повної автоматизації роботи центру, забезпечено оперативність в вирішенні питань громадян.