Зразки заяв до підприємця
Зразки заяв до суб’єктів господарювання
Кому _____________________________
______________________________________________________________
(керівнику організації)
від _______________________________
______________________________________________________________
(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)
Заява
у разі придбання товару неналежної якості
«____»____________ 20__ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав (замовив) ___________________________________________________________________________ .
(найменування товару)
Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).
На ______________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що
(найменування товару)
підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).
Через ____________ після придбання в _____________ виявились наступні недоліки:
(термін) (найменування товару)
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас усунути зазначені недоліки протягом 14 календарних днів. У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас замінити товар на такий самий належної якості або повернути кошти.
Прошу Вас надати копії документів, що засвідчують якість і походження _________________________________________________________________________. 2
(найменування товару)
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Дата Підпис
Додатки:
- Копія чека (або іншого розрахункового документу).
- Копія гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).
Примітки:
1 - Заява складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.
2 - у разі сумніву, щодо якості і походження товару.
Кому _____________________________
______________________________________________________________
(керівнику організації)
від _______________________________
______________________________________________________________
(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)
Заява
у разі неналежного виконання послуги (роботи)
«____»____________ 20__ р в вашому(ій) магазині (організації) я замовив __________________________________________________________________________ .
(найменування роботи (послуги)
Вартість роботи (послуги) складає _______ грн., що підтверджується копією договору (або іншого розрахункового документу).
На ______________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що
(найменування роботи (послуги)
підтверджується копією гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).
Через __________ після виконання в ________________ виявились наступні недоліки:
(термін) (найменування роботи (послуги)
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас безоплатно усунути зазначені недоліки у виконаній роботі (наданій послузі) у строк 14 днів.
У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас розірвати договір про виконання робіт (надання послуг) та повернути кошти.
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Дата Підпис
Додатки:
- Копія договору (або іншого розрахункового документу).
- Копія гарантійного документу (або іншого документу, що його замінює).
Примітки:
1 - Заява складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.
Кому ____________________________
__________________________________
(керівнику організації)
від _______________________________
__________________________________
(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)
Заява
щодо обміну якісного товару
«____»____________ 20__ р в вашому(ій) магазині (організації) я придбав (замовив) _______________________________________________________________________________ .
(найменування товару)
Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).
На ______________________ встановлений гарантійний термін ______ р. (міс.), що
(найменування товару)
підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», у зв’язку з тим, що він не задовольнив мене за формою (габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням), прошу Вас обміняти ______________________ на аналогічний . (найменування товару)
Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.
Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.
Дата Підпис
Додатки:
- Копія чека (або іншого розрахункового документу).
- Копія гарантійного талону (або інший документ, що його замінює) тощо.
Примітки:
1 - Заява складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.