Інформація щодо виконання районного у місті бюджету за 9 місяців 2019 року
На виконання ст. 78 Бюджетного кодексу України з метою здійснення організації координації діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання районного у місті бюджету прийнято рішення Інгулецької районної у місті ради від 20.02.2019 № 32 «Про заходи щодо організації виконання в 2019 році районного у місті бюджету та ефективного й раціонального використання бюджетних коштів». Так, за січень - вересень 2019 року фактично одержано власних та закріплених за районом податків і зборів у сумі 9 138,8 тис. грн. 109,5% до планових призначень (8 347,8 тис. грн.). Перевиконання плану складає 920,1 тис. грн.
В розрізі джерел надходжень виконання планових призначень складає:
- по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів план 4 737,5 тис. грн. виконано на 114,6%, фактично одержано коштів у сумі 5 427,6 тис. грн.;
Відсоток відрахування до районного у місті бюджету з 01.01.2019 – 99,5%.
- по податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки план 3 521,0 тис. грн. виконано на 102,9 %, фактично одержано коштів у сумі 3 623,6 тис. грн.;
Відсоток відрахування до районного у місті бюджету з 01.01.2019 – 90%.
- по адміністративним штрафам та іншим санкціям план 18,4 тис. грн. виконано на 159,0%, фактично одержано коштів у сумі 29,3 тис. грн.
- по платі за надання інших адміністративних послуг план 70,9 тис. грн. виконано на 82,3%, фактично одержано коштів у сумі 58,3 тис. грн.;
З метою збільшення обсягу надходжень та зменшення заборгованості по власним та закріпленим за районним бюджетом податків та зборів у виконкомі діє робоча група із забезпечення надходжень до місцевих бюджетів та самоврядного контролю за використанням земель протягом січня - вересня 2019 року відділами виконкому Інгулецької районної у місті ради вжито заходи:
- проведено 13 засідань районної робочої групи де було заслухано 52 суб'єкта господарювання різних форм власності;
- відповідно до затверджених графіків протягом звітного періоду здійснено 51 обстеження з самоврядного контролю за використанням земельних ділянок на території району щодо виявлення землекористувачів, які не мають правоустановчих документів на землю.
За результатами проведеної роботи направлено:
- 12 листів до Криворізького південного управління ГУ ДФС у дніпропетровській області,
- 1 лист до управління містобудування архітектури та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради,
- 1 лист до Криворізької місцевої прокуратури № 1 щодо 39 землекористувачів які не мають правоустановчих документів на земельні ділянки,
- 1 лист до відділу у криворізькому районі головного управління Держгеокадастру Дніпропетпровської області щодо 36 землекористувачів які не мають правоустановчих документів на земельні ділянки,
- 11 листів до найкрупніших боржників з плати за землю,
- 29 листів землекористувачам які не мають правоустановчих документів на земельні ділянки.
У виконкомі працює комісія по контролю за соціально – економічним та правовим захистом працюючих мешканців району. Одним з напрямків роботи якої є питання легалізації найманих працівників. У ході обстежень проведених в січні – вересні 2019 року перевірено 240 об’єктів бізнесу. Та завдяки заходам вжитим комісією додатково легалізовано 79 осіб.
Планові призначення по адміністративним штрафам та іншим санкціям за січень - вересень 2019 року перевиконано на 59,0 % або 10,8 тис. грн.
За звітний період комісією проведено 27 засідань на яких розглянуто 88 адміністративних справ.
За підсумками розгляду протоколів про адміністративні правопорушення комісією винесені постанови про накладення адміністративних стягнень: у вигляді попередження – 3 постанови, про накладення адміністративних штрафів – 75, закрито – 10 справ.. Загальна сума накладених адміністративних штрафів склала – 33,0 тис. грн..
Адміністративною комісією за звітний період направлено до Інгулецького відділу державної виконавчої служби Криворізького міського управління юстиції на виконання 95 постанов про накладення адміністративних стягнень. Загальна сума направлених для примусового стягнення постанов – 70,7 тис. грн. Згідно виконавчих листів, державними виконавцями стягнуто штрафів на суму 5,4 тис. грн.