Головна / Документи виконкому / Звіти виконкому / Архів / Звіт про підсумки роботи зі зверненнями у виконкомі Інгулецької районної у місті ради за січень - вересень 2014 року

Звіт про підсумки роботи зі зверненнями у виконкомі Інгулецької районної у місті ради за січень - вересень 2014 року

Робота виконкому Інгулецької районної у місті ради при розгляді звернень громадян ведеться згідно з вимогами Закону України „Про звернення громадян” та у відповідності до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», регламентуючих документів.

У січні – вересні 2014 року виконкомом Інгулецької районної у місті ради розглянуто 474 звернення громадян.

Із загальної кількості звернень: письмових надійшло 320 звернень (67,5%), на особистий прийом керівників районної у місті ради  154 звернення (32,5%).

Протягом січня-вересня на «прямий» телефон голови ради звернулося 296 мешканців.

Із загальної кількості звернень колективні складають 11,8%.

У зверненнях, які надійшли до виконкому районної у місті ради  за звітний період порушено громадянами порушено 523 питання.

Аналіз свідчить, що найбільшою від загальної кількості питань є кількість звернень з питань комунального господарства  та соціального захисту, що становлять – 51,3% (268 звернень) та – 23,3% ( 122 звернення) відповідно. Також громадян турбували питання житлової політики – 9,9% (52 звернення); забезпечення законності та охорони правопорядку – 9,8% ( 51 звернення); питання праці – 1,7% ( 9 звернень); питання освіти, навчання та виховання дітей і молоді, роботи навчально-виховних заходів -1,1% ( 6 звернень); транспорту -1,1% ( 6 звернень); питання зв’язку -0,8% ( 4 звернення); питання сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту -0,6% ( 3 звернення); охорони здоров’я  - 0,4% (2 звернення).

            Протягом січня-вересня 2014 року виконкомом проведено:

- «прямих» телефонів  - 16;

- сходів громадян - 13;

- інформаційних зустрічей - 23;

            - перевірок на підприємствах та організаціях району - 20;

            - виїзних прийомів - 10. 

            Питання роботи зі зверненнями громадян заслухано на засіданні виконкому.

За рахунок коштів районного бюджету у січні-вересні 2014 року надано одноразову грошову допомогу 109 мешканцям району, що звернулися до виконкому з даного питання, на суму 20740 гривень.

            Виконкомом районної у місті ради протягом звітного періоду розглянуто 288 звернень , які надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та 143 звернення, які надійшли з контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації».

З метою оперативного реагування на звернення громадян, попередження аварійних ситуацій у виконкомі продовжує цілодобово працювати  служба відповідальних чергових. Протягом січня - вересня 2014 року відповідальними черговими опрацьовано 5948 звернень консультативного характеру та надано допомогу, спільно з підприємствами району, у вирішенні питань по 319 зверненнях.