Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі "Послуга оренди автомобільного транспорту" 2

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі

«Послуга оренди автомобільного транспорту (прокат пасажирського транспортного засобу із водієм)»,

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Виконавчий комітет Інгулецької районної  у місті ради

1.2.місцезнаходження  замовника: 50026, м.Кривий Ріг, пл.Гірницької Слави, 1

1.3. ідентифікаційний код замовника: 04052548

1.4.категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

«Послуга оренди автомобільного транспорту (прокат пасажирського транспортного засобу із водієм)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

  1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-05-005288-a
  2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

       СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ складався з урахуванням потреб у даних послугах за попередні роки. Для забезпечення безперебійної, ефективної, безпечної роботи працівників виконкому, у межах своїх посадових обов’язків під час проведення різнопланових заходів та виконання завдань, враховуючи територіальну специфіку району, віддаленість між житловими масивами ПівдГЗК та ІнГЗК, що входять у склад Інгулецького району, більше ніж 30 км, а також розташування установ, організацій, закладів, тощо з якими співпрацює виконком у різних районах міста Кривий Ріг (довжина якого складає понад 126 км), було розраховано оптимальну кількість транспортних засобів 5 (п’ять) одиниць.

       Для забезпечення безпеки руху, збереження життя та здоров’я працівників виконкому районної у місті ради під час виконання делегованих повноважень, для якісної та безперебійної роботи транспортних засобів, їх належного технічного оснащення були встановлені відповідні вимоги у тендерної документації  щодо року випуску, подушок безпеки автомобільних засобів, тощо.

       Послуги, що є предметом закупівлі, повинні відповідати вимогам чинного  законодавства про автомобільний транспорт.

Місце, кількість, обсяг поставки товарів: 1 послуга.

Місце надання послуг: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1.

Термін постачання: з 01.03.2023 по 31 грудня 2023 року включно.

            Для надання транспортних послуг учасник повинен мати автотранспорт у кількості 5 одиниць (з водієм):

  • автомобіль легкового типу з кількістю місць не менше 4 (без урахування сидіння водія) класу «D», обладнаний кондиціонером або системою клімат контроль, подушкою безпеки та електропакетом не раніше 2018 року випуску – 1 одиниця.
  • автомобіль легкового типу з кількістю місць не менше 4 (без урахування сидіння водія) не раніше 2013 року випуску – 3 одиниці, обладнані кондиціонером або системою клімат контроль та подушками безпеки;
  • автомобіль легкового типу з кількістю місць не менше 6 (без урахування сидіння водія) не раніше 2015 року випуску – 1 одиниця, обладнаний кондиціонером або системою клімат контроль та подушкою безпеки.

Орієнтовний пробіг автотранспорту  - 214 182 км.

Орієнтовна кількість відпрацьованих годин – 8 624 год.

Режим роботи автотранспорту – ненормований.

Надання автотранспорту здійснюється відповідно до попереднього замовлення, у разі необхідності подається підмінний автотранспорт.

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості: 3 236 501,00 грн.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено, виходячи із цін згідно тендерних договорів попереднього бюджетного періоду, орієнтованого пробігу автомобіля на день та планових робочих днів на 2023 рік 215 днів (період з 01.03.2023 по 31.12.2023), за виключенням середньої кількості днів, що співпадають з часом знаходження працівників у відпустці, та включенням додаткових днів роботи у вихідні дні, а також був врахований прогнозний індекс інфляції на 2023 рік.

  1. Процедура закупівлі: відкриті торги з урахування особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами.